Osvežitev za BMW-jevo osmico; ostaja le še vrh ponudbe

26. 1. 2022 | Janoš Pečnik
Deli

BMW je predstavil osveženo serijo 8 v treh karoserijskih različicah. Osnovni M8 se je poslovil, vse tri pa bodo še naprej na voljo v Competition različici.

Minilo bo četrto leto, odkar so pri BMW-ju obudili serijo 8 in z njo nadomestili kupe serije 6. Kasneje sta se kupeju pridružila še kabrio in štirivratni kupe, vsi trije pa so dobili tudi polnovredno M in M Competition različico. Sedaj je napočil čas za blažjo osvežitev. 

Tokrat moram res dobro primerjati oba avtomobila. Osveženi so žarometi, prav takoj luči zadaj, manjše spremembe so pri zračnih odprtinah na sprednji maski, ledvički pa imata sedaj možnost osvetlitve. Bržkone najpomembnejši spremembi sta nova barvna paleta in nova platišča. Tu pa je potem tudi možnost klasičnih M logotipov ob petdesetletnici BMW-jeve športne znamke. Občutno večji je 12,3-palčni zaslon sistema iDrive (prej 10,25).

Preberite tudi: BMW-jev oddelek M trka na dušo ljubiteljem klasik

Po prenovi le še M8 Competition

Če so ob predstavitvi serije 8 pred štirimi leti karoserijske in motorne različice počasi kapljale, pa so tokrat hkrati prenovili celo paleto, a vendarle z eno izjemo. Osnovni M8 se namreč poslavlja, M8 Competition pa bo še naprej na voljo v vseh treh karoserijskih izvedbah z novimi 20-palčnimi platišči ter novo možnostjo oblazinjenja v kombinaciji usnja in alcantare.

Tako bo M8 Competition še naprej poganjal dvojno prisilno polnjeni 4,4-litrski V8 motor, ki v tej različici zmore 625 konj (460 kW) in 750 Nm navora. Moč se preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika prenaša na vsa štiri kolesa, M xDrive pa omogoča tudi nastavitev pogona le na zadnji par koles. M8 Competition do 100 km/h pospeši v 2,8 sekundah.

Kratki test: BMW serija 8 840d xDrive Gran Coupe // Kupe, ki je zrasel za dve številki

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja