Oživili so filmsko ikono in ji končno namenili pogon, ki si ga zasluži

3. 7. 2024 | Jaka Drozg
Deli

Karkoli si že mislite o takšnih predelavah, se lahko strinjamo, da je DeLorean DMC-12 verjetno še najbolj primeren donatorski avtomobil?

Delorean DMC-12 je z nastopom v franšizi Nazaj v prihodnost postal eden najbolj ikoničnih filmskih avtomobilov, s futurističnim videzom ter karoserijo iz nerjavečega jekla pa je veljal za napoved prihodnosti avtomobilskega oblikovanja. V nasprotju z oblikovnim slogom pa je bil v resnici precej počasen in nič kaj športen, tehnično tudi zelo problematičen. Ker pogonski sklop ni bil kos pričakovanjem, so DeLoreani počasi izginili s cest.

Alex Penfold / Electrogenic

S pomočjo angleških strokovnjakov za električne predelave Electrogenic pa je dobil drugo priložnost. Zanj so namreč oblikovali standardiziran komplet za predelavo, ki bo lastnikom omogočil hitrejšo in cenovno učinkovitejšo konverzijo, kot je običajno, in sicer pri kateremkoli od pooblaščenih partnerjev Electrogenica.

Alex Penfold / Electrogenic

Kot je za Electrogenicove predelave običajno, struktura avtomobila ostane nespremenjena, zato so vse predelave obrnljive, če si lastnik vozila čez čas premisli. 43 kilovatnih ur baterij se torej skriva v sprednjem delu, namesto rezervoarja za gorivo, ter v motornem prostoru. Zaloge energije naj bi bilo dovolj za več kot 250 kilometrov električne avtonomije. Elektromotor zmore 160 kilovatov moči in 310 njutonmetrov navora, predelava pa je mogoča za DeLoreane z ročnim ali samodejnim menjalnikom.

Alex Penfold / Electrogenic

Ker nov pogonski sklop doda le 40 kilogramov originalni teži vozila, se je pospešek do 100 kilometrov na uro več kot prepolovil, in sicer z dobrih 10 sekund na manj kot 5 sekund. Pogonskemu sklopu so dodali tudi vozne načine za boljšo učinkovitost ali odzivnost, ‘launch control’ za boljše pospeške, v voznikovo okolje so dodali še digitalni zaslon, ki prikazuje porabo in zalogo energije ter povezljivost Apple CarPlay in nadgradili še klimatsko napravo.

Novo na Metroplay: "Največja ovira je davčni sistem" | Blaž Brodnjak