Nov dirkalnik bo poganjal 12-vallnji motor.
Dirkaške specialke veljajo za svetinje med superšportnimi avtomobili. Govorimo seveda o tistih avtomobilih, ki so namenjeni izključno uporabi na dirkališčih in celo proizvajalci, kot je Ferrari v svojo ponudbo kakšnega izmed njih uvrstijo kakšnega izmed njih, kaj šele ostali. Horatio Pagani je to zadnjič storil pred približno 13 leti s Pagani Zondo R, sedaj pa je tik pred tem, da javnosti predstavi njenega naslednika.
Danes Pagani v svoji delavnici razumljivo ne izdeluje več modela Zonda, temveč Huayra in čeprav na nedavni objavi na družaben omrežju Facebook, kjer je objavil povsem zasenčeno silhueto vozila v garaži na dirkališču ni napisal, o katerem avtomobilu je govora se zdi, da je odgovor le eden: Huayra R. Nenazadnje je o tem avtomobilu javno spregovoril že oktobra lansko leto.
Pod v nedeljo objavljeno fotografijo je sicer zapis: »danes, približno 13 let kasneje smo pripravljeni na novo poglavje na tej poti… ostanite zraven.« Ob tem je iz slike mogoče videti, da bo avtomobil opremljen s številnimi aerodinamičnimi dodatki, pri čemer največjo pozornost brez dvoma pritegne veliko zadnje krilce in pa manjša krilca, nameščena na spodnji rob zadnjega odbijača.
Today, roughly 13 years later, we're about to write a new chapter of this journey... stay tuned. #pagani #paganiautomobili
Objavil/a Pagani Automobili dne Nedelja, 07. marec 2021
Čeprav uradni tehnični podatki še niso bili razkriti, pa so toliko bolj jasni neuradni podatki – ki bi utegnili navdušiti avtomobilske ljubitelje stare šole. Avtomobil bo namreč poganjal 12-valjni AMG-jev atmosferski motor, ki bo odsotnost prisilnega polnjenja nadomeščal z visokimi motornimi vrtljaji. Prikazovalnik naj bi se namreč ustavil šele pri 9.500 vrtljajih, ko naj bi voznik s stopalko za plin krotil že preko 900 'konjev' moči. Škoda le, ker jih bo najverjetneje narejenih le peščica, za posamezen avtomobil pa bo potrebno odšteti vsaj kak milijon evrov.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del