Peugeot 408 že dobiva (francoskega) brata. Kateri vam je bolj všeč?

30. 6. 2022 | Jure Šujica
Deli

Po velikosti se uvršča skoraj na sredino med C4 in C5 X.

Pred le nekaj dnevi je francoski Peugeot javnosti predstavil popolnoma nov avtomobil v svoji modelni ponudbi, ki sliši na ime 408. S tem je francoska znamka postala naslednja v vrsti s predstavnikom v segmentu kupejevskih SUV-ov. Avtomobil je nastajal v precejšnji tajnosti, saj se je o njem pričelo govoriti šele v tednih pred razkritjem. V še večji tajnosti pa je ta čas nastajal njegov brat s Citroënovo značko na sprednjem delu.

No, pa tudi na zadnjem, kjer ji družbo dela oznaka C4 X. Z njim Francozi nadaljujejo pot, ki jo je nakazal že C5 X. In čeprav je njegov sprednji del oblikovan identično, kot pri modelu brez črke X na koncu imena, je od slednjega precej večji. V dolžino namreč meri natanko 4,6 metra, 20 centimetrov manj kot C5 X in 24 centimetrov več kot C4. Še pred kakimi 10 ali 15 leti bi se zato lahko brez težav uvrščal v segment D.

Preberite še: Peugeot je se vrača med kupeje. A na svoj način

No, ima pa zato s C4 precej več skupnega kot sprednji del. Enaka je namreč tudi medosna razdalja (2,86 metra), saj so dolžinski metri najbolj opazni pri zadnjem previsu. Daljši zadnji del na drugi strani prinaša večji prtljažni prostor z volumnom 510 litrov. Hkrati imata oba avtomobila še enake pogonske sklope (dva bencinska motorja s 100 in 130-'konji' moči, na izbranih trgih pa bo na voljo tudi dizel), pri čemer je na vrhu ponudbe (vsaj z vidika cene) električni pogon z močjo 100 kilovatov ter dosegom do 360 kilometrov. Vsaj na papirju.

Sicer pa avtomobil prinaša tudi prenovljen infozabavni sistem My Citroën Drive Plus, do katerega je mogoče dostopati preko 10-palčnega visokoresolucijskega zaslona. Sistem bo med drugim ponujal precej več dodatnih funkcij, hkrati pa bo dopuščal nastavitev kar osmih uporabniških profilov. Ob tem bo vsak profil mogoče povezati z enim ali dvema pametnima telefonoma naenkrat.

Za udobje v kabini bo skrbela kopica dodatkov. S tehnične stvari je tako najpomembnejše hidravlično vzmetenje, ki ga je podedoval po C4, enako pa velja tudi za dodatno oblazinjene sedeže. Ti so na zadnji klopi še nekoliko bolj položni, kar naj bi omogočalo nekoliko več udobja na daljših razdaljah.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja