Oblikovalci so se pri oblikovanju druge generacije Peugeota 508 izdatno oprli na obliko legendarnih modelov 504 in 504 Coupe, za katere je poskrbel oblikovalski studio Pininfarina.
Peugeot se je zadnja leta zelo posvetil izdelavi športnih terencev, v nekaj letih so na trg zapeljali kar trije, modeli 2008, 3008, iz enoprostorca pa se je v velikega križanca prelevil tudi 5008. Toda hkrati je minilo že sedem let od predstavitve modela 508, zato se je kdo nemara že zbal, da bo po začetni združitvi družin 400 in 600 (modela 407 in 607 sta svoje nadaljevanje dobila s serijo 508) francoski avtomobilski proizvajalec opustil proizvodnjo klasičnih limuzin srednjega razreda.
A strah je bil, kot kaže, odveč, saj je Peugeot končno predstavil naslednika prve generacije modela 508, od katerega je prevzel tudi ime. Pri Peugeotu nekoliko daljše čakanje na predstavitev novega modela opravičujejo s spremembami tako imenovanega D-segmenta osebnih avtomobilov. Pri zasnovi so se zato oblikovalci po svojih besedah oddaljili od klasičnih oblikovalskih smernic, ki naj bi veljale za takšne avtomobile. Posledica tega je odločitev, da 508 ni več klasična štirivratna limuzina, ampak petvratni limuzinski kupe.
i-Cockpit, a v novi podobi
Novi avtomobil – oblikovalci so si za zgled vzeli model 504 – bo tako nekoliko nižji, visok le 1,4 metra, in tudi nekoliko krajši. V dolžino bo meril 4,75 metra, kar je za osem centimetrov manj od predhodnika. Kljub temu pa bo v limuzinski različici s 487 litri prtljažnega prostora celo nekoliko več prostora za prtljago.
Kabina avtomobila, predvsem voznikovo okolje, je v osnovi znana, a so jo povzdignili na nekoliko višjo raven. Voznika bo jeseni v njej pričakal že znan, a manjši volan s prirezanim spodnjim in zgornjim robom, prek katerega bo videl digitalne števce. Ima pa ima nova petstoosmica v nasprotju z do zdaj predstavljenimi modeli z i-Cockpitom 10,3-palčni zaslon informativno-zabavnega sistema integriran v sredinsko konzolo pod lopute za prezračevanje kabine. Za še bolj poudarjen občutek prestiža bo avtomobil v notranjosti lahko izdatno opremljen z ambientalno osvetlitvijo.
Za varnost je Peugeot med drugim poskrbel s sistemom Night Vision za boljše prepoznavanje dogajanja na cesti med nočno vožnjo, ki naj bi bil prvi v tem segmentu. Temu bodo seveda dodani opozorilniki za nenamerno zamenjavo voznega pasu, sistem za nadzor zbranosti voznika, sistem za zaznavo prometnih znakov in Lane Positioning Assist, ki naj bi bil tako kot Night Vision premierno predstavljen v tem avtomobilskem razredu.
Za pogon bosta za zdaj skrbela dva bencinska motorja s prostornino 1,6 litra ter močjo 180 ali 225 'konjev' ter štirje dizelski motorji s prostornino 1,5 ali dveh litrov ter razponom moči med 130 in 180 'konji'. Vsi motorji bodo opremljeni s sistemom Start&Stop in bodo izpolnjevali okoljski standard Euro 6.c. Novi avtomobil bo naprodaj od septembra (v Sloveniji pred koncem leta), jeseni 2019 pa bo na voljo tudi različica s hibridnim pogonskim sklopom.