Peugeot 508 GT bo štirikolesno gnan hibrid

22. 7. 2018 | Jure Šujica
Deli

Za pogon bo skrbela kombinacija bencinskega motorja, lahkega hibrida in klasičnega elektromotorja.

Druga generacija Peugeota 508 je ob predstavitvi pred letošnjim avtomobilskim salonom in na njem navdušila s športnim videzom in hitro so se pojavile tudi želje o še nekoliko bolj športni izvedbi vozila, čeprav je bil že takoj najavljen tudi prihod bencinskega motorja z 225 'konji' oziroma 165 kilovati moči. Kot kaže, bo Peugeot želje svojih privržencev tudi uslišal, pripravljal naj bi namreč še močnejšo izvedbo vozila z oznako GT.

Čeprav francoska znamka v ponudbi že ima motor z 280 'konji' moči, uporabljen v modelu 308 GTi, to ne bo agregat, ki bo romal pod pokrov nove športne limuzine. Namesto tega naj bi Peugeot po podatkih spletnega portala Autocar pred voznika postavil bencinski agregat s približno 200 'konji' oziroma 150 kilovati moči, ki bo dejansko deloval kot lahki hibrid, moč pa bo prenašal na sprednji kolesni par.

Osnova za 5008 in 3008 PHEV

Kljub vsemu pa to ne bo vsa moč, s katero bo novinec razpolagal. 508 GT naj bi imel namreč na zadnji osi še dodaten elektromotor, ki bo zagotavljal dodatnih 67 kilovatov moči, hkrati pa omogočal štirikolesni pogon. Skupno naj bi tako avtomobil proizvedel okrog 300 'konjev' oziroma 221 kilovatov moči, poleg tega pa naj bi mu litij-ionske baterije v kombinaciji z elektromotorjem zagotavljale 50 kilometrov električne avtonomije, merjeno po standardu WLTP.

Avtomobil bo ob prihodu na trg na voljo zgolj v kombinaciji z osemstopenjskim avtomatskim menjalnikom. Bo pa celotna zasnova pogonskega sklopa v prihodnosti služila tudi razvoju priključnohibridnih različic modelov 2008 in 3008, s katerima si 508 deli osnovno platformo EMP2.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"