V prvi vrsti pa obljubljajo hitre in kvalitetne storitve
Avtomobilska povezovanja – najsi bo to na ravni avtomobilskih znamk, ali pa 'zgolj' zastopnikov – je velika stvari. In medtem ko sta znamki Peugeot in Fiat nedavno pristali pod skupno streho koncerna z imenom Stellantis, tako sta na našem trgu postali del portfelja mednarodne avtomobilske prodajne mreže Emil Frey. To pa je prineslo kar nekaj sprememb – in s slednjimi še zdaleč ni konec, kar smo lahko nedavno opazili tudi v Ljubljani.
Vsi, ki se pogosteje vozite po Dunajski cesti ste tako zagotovo kdaj opazili prodajni salon znamk Fiat, Jeep in Alfa-Romeo, ki je stal na križišču z Baragovo. Italijanske znamke pa so sedaj mesto odstopile znamki Peugeot, ki je na omenjeni lokaciji dobila svoj najnovejši prodajno-servisni salon. S tem je Peugeot dobil že svoj tretji salon v Ljubljani in hkrati 17. v Sloveniji.
Preberite še: Stellantis: združitev podpisali tudi delničarji; to je največji izziv koncerna v nastajanju
Jožko Tomšič, direktor skupine Emil Frey za Slovenijo je ob odprtju izpostavil pomen prve lastne maloprodaje: »Izjemno vesel sem, da je Peugeot pridobil tako dolgo pričakovani nov, tretji prodajno servisni center v Ljubljani, Emil Frey Avtocenter novo znamko in stranke še eno mesto Peugeotove kakovostne in celovite ponudbe.«
Omenjena novost sicer nikakor ni naključna, pač pa gre z roko v roki z uspešnostjo znamke. Ta namreč postaja ena izmed najbolje prodajanih pri nas, saj njen tržni delež znaša 8,3 odstotke, še posebej po zaslugi modela 2008. Bodo pa imeli od novosti precejšnjo korist tudi kupci novih vozil. Ti bodo namreč ob menjavi staro za novo deležni dodatnega bonusa v višini 500 evro, kompleta zimskih gum s premontažo in pa enega litra tekočine za čiščenje stekel.