Peugeot ukinja trivratno različico modela 208

17. 4. 2018 | Jure Šujica
Deli

Na voljo bo le še do konca julija, z njo se ukinja tudi proizvodnja izvedbe GTi.

Pred časom smo poročali, da bo Peugeot ob koncu letošnjega leta predstavil novo generacijo priljubljenega avtomobila 208. Ta bo na ceste zapeljal na začetku prihodnjega leta, s čimer bo nadomestil trenutno generacijo, ki bo kljub relativno sveži (čeprav v primerjavi z modeli 3008, 5008 in prihajajočem 508 že nekoliko zastareli) podobi letos dopolnila že šesto leto. A poslavljati se bo začela že nekoliko prej, z ukinitvijo trivratne različice vozila.

Avtomobilski proizvajalci se že dlje časa v tem in številko večjem, tako imenovanem Golfovem razredu borijo s slabimi prodajnimi številkami trivratnih različic avtomobilov. Številni so tako že prenehali izdelovati tovrstne avtomobile, ne nazadnje je Peugeot že kmalu po začetku proizvodnje prejšnje generacije modela 308 ukinil izdelavo izvedbe s tremi vrati in se usmeril zgolj v izdelavo različic s petimi vrati, karavanskim zadkom in s pomično streho. Iz več evropskih držav pa je zdaj prišla novica, da je enako usodo doživel še priljubljeni model 208.

Konec tudi za Peugeota 208 GTi?

Z vprašanjem, kakšna je usoda modela pri nas, smo se obrnili na Peugeot Slovenija, kjer so nam potrdili, da bo trivratna izvedba modela pri nas v ponudbi kratek čas še na voljo, in sicer do konca julija, ko bo francoska znamka prenehala proizvodnjo krajše različice. S tem bo zaključena tudi proizvodnja športne izvedbe GTi, uvoznik pa ob tem dodaja, da bo ob tem na voljo  omenjena serija vozil z bogato dodatno opremo po znižani ceni, pri čemer pa podrobnosti za zdaj še niso znane.

Ali predčasen konec proizvodnje trivratnega 208 pomeni konec trivratnih športnih Peugeotov in modela 208 GTi? Ljubitelji znamke bodo namreč vedeli, da gre za naslednika legendarnega 205 GTi, ki pa je bil tako kot naslednika 206 in 207 RC na voljo le kot trivratni avtomobil. Več bo seveda znanega med predstavitvijo nove generacije modela, ki bo premiero doživel konec leta skupaj z Oplovo Corso. Slednja si bo namreč s Peugeotom delila platformo, oba avtomobila pa bosta na voljo tudi v izvedbi z električnim pogonskim sklopom.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja