Povratka Peugeota na ameriški trg ni v načrtu novonastalega koncerna Stellantis.
Načrt koncerna PSA, pod katerega je do združitve v ogromen koncern Stellantis januarja letos sodila znamka Peugeot, da bi se slednja po treh desetletjih vrnila na severnoameriški trg, se, kot kaže, ne bo uresničil.
Avtomobilski gigant, četrti največji proizvajalec avtomobilov, ki je nastal v januarju po združitvi italijansko-ameriškega koncerna FCA (Fiat Chrysler Automobiles) in koncerna PSA (Peugeot, Citroen, Opel), naj bi po poročanju agencije Reuters ovrgel načrt vrnitve Peugeota v Združene države Amerike.
Namesto tega naj bi se koncern raje osredotočil na modele, ki podjetju prinašajo najboljše zaslužke. Med te sodijo pickupi znamke RAM, Jeepi, ki se prodajajo z dobro maržo, pa tudi modelih drugih znamk, kot so Dodge, Chrysler in Alfa Romeo. To je nenazadnje tudi nov dokaz, da Stellantis še ni obupal nad Chryslerjem, ki je v zadnjih letih bolj ali manj životaril pod vodstvom FCA.
Novica sicer ni presenečenje za poznavalce razmer in analitike, ki so to pričakovali in tudi napovedovali. Je pa res, da so pri koncernu PSA še pred meseci napovedovali, da se bo Peugeot v treh letih vrnil na drugi največji avtomobilski trg na svetu, kar bi se zgodilo 32 let po tem, ko so Američani nazadnje lahko kupili nove Peugeote.
Napovedovali so tudi že, da bodo prodajali modele segmentov C in D, kar so za ameriške kriterije kompaktni in srednje veliki avtomobili. Ti menda še zmeraj dosegajo precej povpraševanja, Peugeot pa ne bi mogel ponuditi pickupa v vse bolj priljubljenem segmentu na ameriškem trgu, saj takšnega modela v njihovi paleti ni.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?