Pivko okupirali najboljši evropski terenski tovornjaki

25. 8. 2019 | Jure Šujica
Deli

Dvodnevni dogodek pa je ponudil tudi evropskega prvaka jubeljne 30. izvedbe tekmovanja Europe Truck Trial.

Minuli vikend se je na območju parka Vojaške zgodovine v Pivki odvijalo Slovencem morda nekoliko neznano, v Evropi pa že dobro uveljavljeno tekmovanje  serije Europa Truck Trial. Gre namreč za dirko, ali pa bolje rečeno spretnostno preizkušnjo, na kateri morajo vozniki tovornih vozil v čim krajšem času prevoziti več zahtevnih poligonov in tras, kjer največji vzponi in spusti potekajo na strminah z naklonom 40 in več stopinj.

No, čeprav gre za pri nas nepoznano tekmovanje, pa je serija v tujini izredno priljubljena, še posebej v Nemčiji in Franciji, kjer poteka tudi največ tekmovanj. Prav letos je bila na sporedu jubilejna, že 30. sezona omenjene serije, katere korenine pa so na nek način podobne tistim v ameriški seriji Nascar, le da so bili pobudniki tiste tihotapci alkohola, tukaj pa avtoprevozniki z zvrhano mero tekmovalnosti. Kar je bilo na začetku videti zgolj kot tekmovanje posameznikov, pa se je do sedaj razvilo v zelo resno tekmovanje.

V Slovenijo se je tako pripeljalo kar 22 ekip iz Evrope, ki so nastopali v dveh kategorijah, kategoriji tri- in pa kategoriji 4-osnih vozil. Ob tem velja omeniti, da se veliko število voznikov odloča za vozila znamke Man, ki poslidično nudi tudi izdatno podporo seriji. Nenazadnje sta dva njihova tovornjaka slavila tudi v Pivki, za slavje pa je v kategoriji štiriosnih vozil slavila ekipa HS-Schoch Hardox Truck Trial Team, med tem ko je v kategoriji triosnih vozil slavila ekipa FSO Truck Sport Team. HS-Schoch Hardox Truck Trial Team je s tem dosežkom že predčasno osvojila naslov evropskega prvaka

Dogajanje pa ni bilo pestro zgolj na samem poligonu, pač pa tudi ob njem in pa na področju, kjer so bile postavljene servisne delavnice. Skupaj 6.000 gledalcev, se je namreč zvrstilo v Pivke, poleg zanimivih bojev pa so se lahko v sklopu Manove turneje Man Traction usedli tudi za volan enega izmed tovornjakov, ekipa dveh inštruktorjev Man ProfiDriver pa je v dveh dneh zapeljala skupaj kar 120 tistih, ki so se raje zapeljali na sopotnikovem sedežu.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol