Z modelnim letom 2024 dobiva novo izvedbo prepoznavne maske ter izboljšane »off-road« lastnosti s posodobitvami, ki jih je bilo prej treba iskati v poprodaji.
Morda se zdi, da je šele prišel na trg, a Jeep Wrangler je v trenutni obliki na cestah in brezpotjih – vsaj ameriških – že sedmo leto. V Evropo je namreč prišel pozneje. Sedaj so ga za drugo polovico življenjskega cikla posodobili.
Z ikonično obliko Wranglerja je seveda treba delati v rokavičkah. Oblikovalci pa so se tokrat lotili prepoznavne maske, s katero se prenovljeni Wrangler najbolj razlikuje od predhodnika. Pokončne letvice so tokrat ožje in črne – torej ne več v barvi karoserije. Tako je Wrangler dobil nekoliko temačnejšo podobo. Nova oblika naj bi sicer pripomogla k učinkovitejšemu hlajenju.
Sicer pa obljubljajo najzmogljivejšega Wranglerja za vožnjo po brezpotjih doslej. Rubicon ima najvišje redukcijsko razmerje 100 proti 1, tovarniško nameščen vitel z vlečno močjo 3600 kilogramov in robustnejšo zadnjo togo premo s plavajočo zasnovo za več plezalnih sposobnosti, ki omogoča namestitev večjih koles. Omogoča pa tudi večjo vlečno kapaciteto in lažja popravila na terenu – za menjavo polosi, ki mora prenašati silo pogona, ni treba sneti kolesa. Mimogrede – prihaja deset novih oblik platišč v velikosti od 17 do 20 palcev, medtem ko so pnevmatike velikosti od 32 do 35 palcev. Anteno so skrili v vetrobransko steklo.
Na drugi strani luže se v Wranglerju še vedno vrtita tudi motorja V8 in V6, pri nas pa je na voljo le v priključni hibridni različici 4xe, ki je v ZDA zanimivo najbolj prodajani priključni hibrid. Na tem področju sicer ni sprememb.
Dobrodošle spremembe so tudi v notranjosti, kjer je Wrangler dobil boljše materiale in nov infozabavni sistem Uconnect5 s programsko opremo Android ter brezžično povezljivostjo CarPlay in Android Auto. Sedempalčni zaslon na dotik pa je zamenjal novi v izmeri 12,3 palca. V ZDA je v sistem (plačljiv v obliki naročnine) vključen vodič za avanture po brezpotjih.
Izboljšana je varnost, kar vključuje posodobitve pri varnostnih pasovih v drugi vrsti ter boljšo zaščito pri bočnem trku.
V ZDA bo ob petih že obstoječih različicah na voljo dodaten, cenejši vstopni paket opreme Sport S. Pri nas se sicer prodajata dva, Rubicon in Sahara. V isti sapi moram omeniti še eno malenkost – čeprav je novi Wrangler že potrjen za Združeno kraljestvo, pa še ne vemo, ali enako velja tudi za celinsko Evropo. Pri slovenskem uvozniku informacij še nimajo.
Preberite še: Nič ne bo z nasledstvom skoraj pol stoletja stare legende
Morda pa vas zanima še ena ameriška ikona: