Opel Vivaro praznuje 25 let v vlogi prilagodljivega dostavnika, sodobnega minibusa in vsestranskega vozila.
Opel je popolnoma prenovljeno serijo Vivara prvič predstavil na sejmu gospodarskih vozil IAA leta 2000. Danes, četrt stoletja pozneje, je ta model eden glavnih stebrov Oplove ponudbe in je že dvakrat (2002 in 2021) prejel prestižni naziv "Mednarodni dostavnik leta".
Vivaro je prvič nastal v skupnem projektu Renaulta in Opla, s ciljem razvoja lahkih gospodarskih vozil s skupno dovoljeno maso do 3,5 tone. Francosko-nemško partnerstvo se je sicer začelo že konec devetdesetih let prejšnjega stoletja in Opel Areni, ki je bil klon Renaultovega Trafica (1997) in Movanu, ki je nastal na osnovi Renaulta Masterja (1999) je leta 2000 sledil Vivaro, ki je bil nemški dvojček takat nove generacije Trafica.

Že prva generacija je navdušila s svojo inovativno zasnovo, funkcionalnimi podrobnostmi in voznimi lastnostmi, podobnimi avtomobilom. Prepoznavna streha v slogu Boeinga 741 (jumbo streha) je ponujala dodaten prostor in olajšala vstop in izstop, kar je bila posebna prednost za dostavne službe.
Ob začetku prodaje leta 2001 so bili na voljo dizelski motorji s šeststopenjskimi menjalniki. Varnostne funkcije, kot so voznikove zračne blazine, tritočkovni varnostni pasovi in ABS, so bile od samega začetka del serijske opreme. Ključna značilnost je bila tudi raznolikost, saj so kupci lahko izbirali med več kot 20 izvedbami z različnimi medosnimi razdaljami in karoserijskimi slogi.
Vzporedno s serijsko proizvodnjo je Opel večkrat predstavil konceptne avtomobile, ki so napovedovali prihodnost modela. Vivaro Concept V (2001) je postavil standarde na področju luksuza in povezljivosti, medtem ko se je športni Vivaro VPC (2007) osredotočil na zmogljivost. Nazadnje je Opel s konceptom Surf (2015) predstavil različico za življenjski slog z zračnim vzmetenjem in nosilcem za jadralno desko. Vivaro e-Concept, predstavljen leta 2010, je bil prelomen kot zgodnji vpogled v električni dostavnik.
Tretja generacija Vivara je bila predstavljena leta 2019, a takrat je bilo ljubezni med Oplom in Renaultom že konec, saj je nemški proizvajalec postal del koncerna Stellantis in Vivaro je dobilnova sklupna jedra pri Citroenu, Peugeotu, Fiatu in pridruženi Toyoti. Prvič je bil na voljo tudi z baterijsko-električnim pogonom, kupci so lahko izbirali med dvema velikostma baterij, kar je omogočalo doseg do 330 kilometrov. Vivaro Electric je s svojo vsakodnevno uporabnostjo prepričal tudi strokovno žirijo, ki ga je leta 2021 ponovno razglasila za "Mednarodni doatavnik leta".
Najnovejša generacija Vivara je na voljo od začetka leta 2024. Prvič nosi značilno Oplovo podobo znamke in združuje sodobne oblikovne linije s praktično vsestranskostjo. Poleg varčnih dizelskih motorjev je popolnoma električni Vivaro Electric na voljo z dvema velikostma baterij.

Odvisno od različice je prostornina tovornega prostora do 6,6 kubičnih metrov, nosilnost pa približno 1,4 tone. 18 sistemov za pomoč vozniku, vključno z dinamičnim Surround View, poenostavlja vsakdanje življenje v mestnem prometu in na depoju. V kokpitu prevladujejo 10-palčni digitalni zasloni, v kombinaciji s sodobnimi rešitvami za informacije in zabavo ter navigacijo.