Po pisanju številnih dobro obveščenih spletnih medijev, je Renault na dobri poti, da oživi tudi - legendarno Katrco ali R4!
Kdo se ne spomni legendarne Katrce, Renaulta 4, s katerim se je prevažalo ogromno Slovencev in Slovenk in je tudi nastajal na naših krajih? Značilna oblika, še bolj značilno podvozje ali prestavna ročica, ki je bila v začetku uganka za številne voznike, je avtomobil naredila nesmrten. Skoraj nesmrten, kajti sodobni časi so povozili tehnologijo, ki ni več ustrezala zahtevam. A kot kaže, se bo to kmalu spremenilo. Renault namreč obuja minule čase in bo na kolesa postavil novo različico tega modela, prvi korak v to smer pa so storili s patentiranjem prilagojenega Renaultovega logotipa in seveda same oblike avtomobila.
Potem, ko bodo čez dobri dve leti na trg poslali še eno obujeno legendo, Renaulta 5, naj bi R4 luč sveta ugledal leta 2025, bo pa to korenito drugačen avtomobil. Kot je v navadi v teh časih bo električen, zasnovan bo na platformi CMF-B-EV, na kateri bo nastal tudi že omenjeni R5. Če bo ta bolj dinamično in urbano naravnan, bo nova Katrca oblikovno spominjala na nekdanji model, a bo tudi prevzela vlogo manjšega križanca z nekaj več odmika dna vozila od tal. Kot predhodnika bo tudi tega možno prilagoditi in bodo najverjetneje pripravili tudi mestno dostavno različico in še kaj.
Prihodnost Renaulta je elektrificirana
Oba omenjena modela sta del Renaultove strategije za naslednje štiri leta (Renaulution), v kateri Renault načrtuje predstavitev kar 24 različnih novih avtomobilov in vsaj deset električnih vozil. Že omenjeno platformo bodo uporabili tudi za razvoj športnega križanca njihove hčerinske znamke Alpine. Tako R5 kot R4 bi sicer lahko v prihodnje nadomestila sedanji električni Zoe, a to pri Renaultu zanikajo. Zoe se namreč še vedno dobro prodaja in bi lahko predstavljal vstopnico v Renaultov svet manjših električnih avtomobilov, R5 in R4 pa bosta očitno namenjena bolj trendovskim kupcem, ki se navdušujejo tudi nad tradicijo.