Po slovesu od Evrope že tri leta z novim partnerjem

Mazda je svoj odprti terenski dostavnik BT-50 iz Fordove osnove preselila k japonskemu Isuzuju, na staro celino ga ne bo več.

Čeprav je bil Mazdin pick-up BT-50 na evropskih trgih razmeroma uspešen, so pri japonskem avtomobilskem proizvajalcu leta 2006 sprejeli odločitev, da bodo v tem razredu tekmovali v drugih delih avtomobilskega sveta. Vozilo je takrat nastajalo na osnovi Fordovega Rangerja, z novo generacijo pa so pri Mazdi privolili v novo zaroko.

Za novo partnerstvo se je ponudil japonski Isuzu in Mazda BT-50 je bila prvič v devetih letih povsem nova, tokrat na osnovi modela Isuzu D-Max. Takšno sodelovanje pri avtomobilih, ki ne spadajo v najbolj množične razrede, ni nič nenavadnega, saj si proizvajalci s tem razdelijo razvojne in proizvodne stroške.

Od leta 2006 BT-50 prodajajo predvsem v Avstraliji, Aziji, Srednji in Južni Ameriki, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Zdaj tri leta star model BT-50 že odraža Mazdin oblikovalski navdih motiva Kodo, pod motornim pokrovom pa se vrti 3,0-litrski štirivaljni turbodizelski motor s 140 kilovati (190 KM) pri 3600 in 450 Nm navora pri 1600 vrtljajih, katerega moč se na zadnji ali na vsa kolesa prenaša s pomočjo šeststopenjskega samodejnega menjalnika.

Za modelno leto 2023 so pri Mazdi nekoliko okrepili videz svojega poltovornjaka. Zunanje spremembe se pojavljajo predvsem na sprednjem delu, kjer se blešči nov odbijač s sijočim videzom in izboljšano aerodinamiko. Daljši je tudi seznam serijske opreme, ki vključuje dvopodročno klimatsko napravo in satelitsko navigacijo, povezljivost, vzvratno kamero in brezkontaktni ključ.

 

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj