Tisti, ki so v ZDA naročili Forda Bronca, zaradi zamud z dobavami izgubljajo potrpljenje, od trgovcev in proizvajalca pa ni oprijemljivih odgovorov.
Kupci, ki so si zaželeli Forda Bronca, poročajo, da proizvajalec potrebuje več mesecev za dostavo avtomobilov. Mnogi so stopili v stik s prodajalci in Fordom, da bi dobili odgovor, kje je njihov štirikolesnik. Eden med njimi je izvedel, da jih kar nekaj že več mesecev čaka na odpremo in da ima Ford očitno težave s prevozniki.
Drugi je na posebnem forumu, kjer si kupci izmenjujejo informacije, zapisal, da je dobil že pet različnih datumov dobave med 9. novembrom in 8. decembrom, spet tretji je dobil obvestilo, da je bil avtomobil, ki ga je naročil že pred dobrima dvema letoma, izdelan 31. avgusta, a ga je dočakal šele po dveh mesecih in pol. Težave imajo tudi tisti, ki so se odločili za nakup s financiranjem, saj morajo zaradi zamud obnavljati pogodbe, medtem pa vrednosti rabljenih avtomobilov, s katerimi so želeli poplačati del kupnine za Bronca, vztrajno pada.
Nejevoljni kupci se z vprašanji o dobavi obračajo tudi neposredno na proizvajalca, a ostanejo brez pojasnil. V Fordovi službi za stike s kupci jih napotijo k prodajalcu, ker naj bi tam ugotovili, zakaj avtomobili niso bili odpremljeni. So pa tudi primeri, ko so iz tovarne prejeli klic, ker so čudežno našli prevoznika in avtomobil dostavili.
Zdajšnji zapleti z Broncom niso prvi, že maja so se kupci pritoževali nad dolgimi dobavnimi roki, a je takrat zamudam botrovalo globalno pomanjkanje polprevodnikov. Vendar je bilo že nekaj mesecev prej na tovarniškem dvorišču precej Broncov, ki so samo čakali na odpremo.