Poglejte, kaj vse prinese nekaj dodatnih centimetrov

Volkswagen predstavlja podaljšano izvedbo električnega dostavnika ID.Buzz, prihajata tudi močnejši motor in štirikolesni pogon.

Prvi Volkswagnov električni dostavnik ID.Buzz dobiva družbo večjega oziroma daljšega brata, ki ima za 25 centimetrov daljšo medosno razdaljo, skupna dolžina pa je raztegnjena na 4,96 metra. Prva pridobitev je večja prostornina prtljažnika, ki zmore pogoltniti do 2649 litrov prtljage ali tovora, poleg tega pa je v potniški kabini tretja vrsta sedežev, kar pomeni, da podaljšani ID.Buzz lahko pelje do sedem potnikov.

Spredaj sta v dolgem ID.Buzzu nameščena dva posamična sedeža, medtem ko je tovorni Cargo na voljo s sprednjo trosedežno klopjo. Druga vrsta sedežev je zasnovana kot trosed ali dva posamična sedeža, ki ju ni mogoče odstraniti, tretjo vrsto sedežev, ki bo na voljo tudi v kratki izvedbi, pa je mogoče odstraniti ali preklopiti kot drugo vrsto, in tako nastane popolnoma ravno prtljažno dno.

Dolgi ID.Buzz ima baterijo z zmogljivostjo 77 kWh in 85 kWh In medtem ko ima kratki ID.Buzz trenutno še elektromotor s 150 kW (204 KM), v podaljšanem za pogon skrbi popolnoma nov motor z 210 kW (286 KM). Pospešek od 0 do 100 km/h traja le 7,9 sekunde (namesto 10,2 sekunde), najvišja hitrost se povzpne s 145 na 160 km/h. Močnejši motor bo poganjal tudi  kratko izvedbo ID.Buzza.

Nekaj sprememb oziroma novosti je tudi na voznikovem delovnem prostoru. Velik osrednji zaslon je preoblikovan in prvič projicira podatke o vozilu na vetrobransko steklo. Poleg tega je posebej za dolgo različico na voljo velika panoramska streha, ki jo je mogoče preklopiti iz prozorne v neprozorno, veliko srednje stransko okno pa je mogoče naročiti z majhno okensko odprtino.

Pri Volkswagnu še niso izčrpali vseh možnosti, ID.Buzz Cargo bo imel šibkejši osnovni motor s 125 kW (170 KM), na voljo pa bo tudi z majhno baterijo s 63 kWh. Na drugem koncu spektra bo novi najmočnejši GTX  s kar 250 kW (339 KM) in štirikolesnim pogonom, ki bo z mesta do 100 km/h lahko pospešil v 6,4 sekunde.

In tudi to še ni vse. Razvojniki se ukvarjajo tudi z izvedbo za kampiranje, ki bo po vsej verjetnosti, tako kot počitniška vozila z motorji z notranjim zgorevanjem označena z imenom California.