Poleg tega pa švedsko(-kitajsko) podjetje zaradi velikega zanimanja razmišlja o povečanju načrtovane proizvodnje modela Polestar 1.
Čeprav Polestar še ni začel proizvodnje prvega avtomobila Polestar 1, pa podjetje že razmišlja o načrtih za model Polestar 2, električno limuzino srednjega razreda, ki naj bi na ceste zapeljala v prihodnjih dveh letih. O avtomobilu je sicer za zdaj znanega bolj malo – prototip sploh še ni bil predstavljen – potrjeno pa je, da bo s ceno okoli 40.000 evrov precej cenejši od Polestarja 1, katerega cena naj bi se gibala med 120.000 in 145.000 evri.
Polestar 2 bi tako lahko izrinil Teslov Model 3, od katerega je sicer nekaj tisočakov dražji, vendar pa po besedah Thomasa Ingenlatha, izvršnega direktorja Polestarja, ki je na temo prihodnosti znamke spregovoril za portal Auto Express, to ni njegov namen. »Ne trdimo, da bo (Polestar 2) 'uničil' Teslov Model 3, naš načrt je odprt dvoboj na trgu. Polestar 2 bo predstavljen leta 2019, v proizvodnjo pa bo vstopil leta 2020.«
Hkrati pa podjetje poleg prihodnosti modela 2 razmišlja tudi o spremembi proizvodnih načrtov za že predstavljen avtomobil, zastavonošo znamke, Polestar 1. Po prvotnih načrtih naj bi namreč ta na cesto zapeljal v zgolj 1.500 primerkih (proizvodnja bo potekala tri leta, vsako leto pa naj bi izdelali 500 vozil), a se je od oktobrske predstavitve do danes na podjetje obrnilo že več kot pet tisoč potencialnih kupcev. Polestar tako še pred začetkom proizvodnje že razmišlja o vzpostavitvi dodatne izmene.