Polestar stopa iz anonimnosti, napovedi so velike

29. 9. 2021 | Matjaž Korošak
Deli

Pri švedsko-kitajski znamki, ki je še vedno v tesnem sorodstvu z Volvom, so nakazali, kako vidijo srednjeročno prihodnost. S tremi novimi modeli.

Ob robu objave, da bo Polestar kotiral na borzi, potem ko se bo lastnikom - zdaj sta do Volvo in Geely, pridružila še investicijska firma iz ZDA Gores Guggenheim, so pri Polestarju predstavili tudi novosti v njihovi paleti. Američani bodo sicer investirali še okoli 800 milijonov, še prej pa so od večih privatnih investicijskih hiš zbrali še 250 milijonov dolarjev. Mimogrede - med lastniki je tudi igralec Leonardo DiCaprio.

Tri nove modele imajo tako v načrtu pri Polestarju - dva med njima sta seveda SUV modela, tretji je športna limuzina, ki je še najbolj oddaljena. Pri znamki so jih poimenovali precej preprosto - 3, 4 in 5. Na trgu pa se bodo znašli v naslednjih treh letih. Modela 1 in 2 pa sta seveda že v prodaji.

Polestar 5 - športna limuzina

Že drugo leto naj bi luč svet ugledal model Polestar 3, ki bo nekakšna protiutež Tesli X in (naslednji generaciji) Porschejevega Macana, leto za njim pa bi naj prišel na trg tudi bolj kupejevski in nekoliko manjši (pa tudi cenovno bolj dostopen) Polestar 4. Limuzinski model 5 (prihod na trg leta 2024) in večji SUV z oznako 3 bosta zgrajena na znani platformi SPA2, manjši model 4 pa na novi Geelyjevi platformi SEA. Pri Polestarju 5 gre sicer za športno limuzino, s konkurenco v obliki Audija e-tron GT, Porscheja Taycana in Tesle S.

Do 475 kilovatov obljubljajo ...

Seveda gre v vseh treh primerih za povsem električno gnana vozila, poleg tega pa pri Polestarju seeda obljubljajo, da zmogljivost in športnost ostaja njihova domena. Nova BEV platforma tako dovoljuje napetosti do 800v, sistemsko moč do 475 kW (645 KM), največjo medosno razdaljo do 3,3 metra in vgradno baterije z zmogljivostjo do 110 kWh.

  

 

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del