Prvi avtomobil bo klasično oblikovan dvovratni kupe s preprostim imenom Polestar 1, v kratkem pa se mu bosta pridružila še dva modela.
Z današnjim dnem je avtomobilski trg bogatejši za novo ime med proizvajalci. Nekdanji predelovalec vozil švedskega proizvajalca Volvo je namreč objavil prve uradne fotografije in podatke svojega novega avtomobila s preprostim imenom Polestar 1. Gre za precej klasično oblikovan dvovratni štirisedežni kupe, ki bo luč proizvodnje zagledal leta 2019.
Kljub temu, da je bilo morda pričakovati, da bo novinec popolnoma električen, temu ne bo tako. Avtomobil bo namreč poganjala kombinacija električnega motorja in dvolitrskega bencinskega štirivaljnika znamke Volvo, ki naj bi skupaj proizvedla kar 600 'konjskih' moči in 1.000 njutonmetrov navora. Avtomobil naj bi bil zgolj z uporabo elektromotorja sposoben prevoziti 150 kilometrov, kar je po besedah proizvajalca največ med vsemi električnimi avtomobili na trgu.
Sledila bosta še Polestar 2 in Polestar 3
Avtomobil je pričakovano narejen na Volvovi platformi SPA, katera služi kot osnova tudi modelu S90, od katerega pa je s 4,5 metra dolžine precej krajši (dolžina Volva je 5,19 metra); 32 centimetrov krajša je medosna razdalja, nadaljnjih 20 centimetrov pa so oblikovalci 'vzeli' na zadku vozila, s čimer so še dodatno poudarili športno naravo avtomobila. Klub temu, da se bo torej v veliki meri naslanjal na Volvovega S90, pa bo Polestar 1 prejel kar polovico novih komponent. Med njimi bo tudi Öhlinsovo vzmetenje in zavorni sistem, sestavljen iz 6-batnih čeljusti in zavornih diskov premera 400 milimetrov.
Polestar bo za proizvodnjo novinca, kakor tudi obeh prihajajočih model, poskrbel na Kitajskem, letno pa naj bi iz tovarne zapeljalo 500 novih avtomobilov. In medtem, ko bo Polestar 1 zapeljal sredi leta 2019, je Polestar 2 še vedno v razvojni fazi, o Polestarju 3 pa na več informacij še čakamo, znan je le to, da bo predstavljal (zaenkrat) edinega SUV-a v ponudbi. Več podrobnosti o novih avtomobilih pa bo sledilo še danes na uradni tiskovni konferenci in predstavitvi, ki bo še danes Šanghaju.
Že sedaj pa je znano, da avtomobil ne bo naprodaj, pač pa bo na voljo ob plačilu mesečne 'naročnine', sistema, kakršnega smo spoznali ob predstavitvi Volva XC40. Odvisno od tega, kako pogosto bo 'najemnik' vozilo uporabljal, bo določena mesečna 'naročnina', v katero pa bodo zajet tudi prevoz vozila na servis. Ob tem bo uporabniku na voljo celo naročilo dodatnih storitev, kot je najem strešnega kovčka in podobnega.
Jure Šujica
Foto: Polestar
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?