Za hitri patruljni čoln P-66, ki ni ploven, pričakujejo najmanj 91.000 evrov, ceno je postavil sodni cenilec.
Slovenska policija se po legendarnem in razvpitem čolnu P-111, ki je po zadnji plovbi novembra 2021 končal kot razstavni eksponat Parka vojaške zgodovine v Pivki, zdaj skuša znebiti še manjšega hitrega čolna P-66. Ta je že več let na suhem v portoroški marini, njegova motorja pa sta v hrambi na Policijski postaji Koper.
Čoln P-66, izdelan v ladjedelnici Vittoria v Adrii pri Rovigu v Italiji, je v Slovenijo prispel 30. julija 2003, stal pa je takratnih 176,5 milijona slovenskih tolarjev oziroma 736.500 evrov. Plovilo je dolgo 13.66 metra (11 metrov meri vodna linija) in široko 3,6 metra. Trup je iz aluminija in je sivo-modro bele barvne kombinacije. Vgrajen ima integrirani navigacijski sistem znamke, ki vključuje kompas, radar, GPS sprejemnik, ploter in globinomer ter druge naprave in potrebno opremo.
Plovilo ima 2 motorja znamke MAN, vsak s 588 kW moči. Reduktorji so znamke ZF, pogoni pa so izvedeni s površinskimi vijaki. Čoln doseže najvišjo hitrost 51 navtičnih milj na uro, operativna hitrost pa doseže 38 navtičnih milj na uro.
Po cenitvi, ki jo je opravil sodni cenilec za plovila, je izhodiščna cena 91.000 evrov, zainteresirani kupci morajo do 3. marca poslati ponudbo za nakup, resnost namere pa potrditi z varščino v višini 10 odstotkov izhodiščne cene.
Novo na Metroplay: Tilen Artač o tem, zakaj je bilo težko imitirati Roberta Goloba in kako v resnici nastane vrhunska imitacija