Polnilna infrastruktura za električna vozila se postopoma sicer razvija, še vedno pa je najtežji del poenostavitev in predvsem poenotenje plačevanja. Zdaj je to bolj intenzivno vključil tudi EasyPark s svojo aplikacijo.
Ne glede na dejstvo, da gre za najbolj množično aplikacijo za plačevanje parkiranja, je sistem EasyPark že doselj omogočal enostavno plačevanje polnjenja električnih vozil s pomočjo aplikacije. Toda to praktičn opcijo so doslej laho uporabljali le tisti, ki so avtomobile polnili na polnIlnicah podjetja Energija Plus (Maribor in okolica).
Z obstoječo aplikacijo za parkiranje tudi polnjenje e-vozil
Kmalu pa bodo to možnost ponudili tudi vsem, ki uporabljajo ali pa bodo uporabljali polnilna mesta pod znamko Gremo na elektriko, ki jih upravlja Elektro Ljubljana. Gre za eno bolj razvejanih mrež polnilne infrastrukture v Sloveniji, saj ponujajo skoraj 600 polnilnih mest z večinoma 22-kilovatnimi polnilnicami v večjih mestih. Storitev bo sicer po predvidevanjih partnerjev zaživela konec januarja leta 2024, plačevaje z aplikacijo pa bo mogoče brez posodobitev.
EU zahteva možnost enostavnega brezstičnega plačila za polnjenje
Tudi s tem povezovanjem bo postalo življenje za lastnike e-vozil nekoliko bolj enostavno, saj se le redki večji ponudniki odločanjo ponuditi možnost gostovanja, kaj šele plačila s plačilnimi karticami, s tem pa so lastniki obsojeni na več aplikacij in/ali naročniških RFID plačilnih kartic. Čeravno je EU tudi ta del, torej možnost plačevanja s plačilnimi karticami ali brestičnmi metodami (brez naročnin), zapisala v načrtu Fit for 55 (do leta 2030).
Preberite še: Vozniškim izpitom se obeta nova kategorija. Če boste želeli voziti to vozilo, bo potreben preizkus znanja
BONUS VIDEO: Lexus UX - Zadržan prestiž