Proizvodnja bo predvidoma stekla v ponedeljek, niso pa izključene nadaljnje prekinitve.
Po tem, ko se je zdelo, da se bo avtomobilska industrija počasi izvlekla iz krize, ki jo je povzročila epidemija korona virusa, so se avtomobilski proizvajalci znašli sredi krize, ki pa ji vsaj zaenkrat še ni videti konca. Prišlo je namreč do pomanjkanja različnih elektronskih vezij, pri čemer pri Volkswagnu ocenjujejo, da so zgolj zaradi tega izdelali že 100.000 vozil manj, kot bi jih sedaj. S podobnimi težavami pa se sedaj spopadajo tudi v edini slovenski avtomobilski tovarni.
V Revozu bodo tako po poročanju Slovenske tiskovne agencije že danes zaustavili proizvodnjo novih vozil (v Revozu izdelujejo Renault Clia in Twinga, pa tudi Smarta ForFour), proizvodnja pa naj bi bila zaustavljena tudi jutri, nadaljevala pa naj bi se v ponedeljek.
Drugič v nekaj mesecih
Kot pojasnjuje predstavnica za stike z javnostjo v Revozu, Nevenka Bašek Zildžović v izjavi za STA se je tovrstna zaustavitev napovedovala že dlje časa, a je pomanjkanje vezij doslej francosko podjetje reševalo z bolj načrtno distribucijo vezij med različnimi tovarnami. Ob tem Bašek Žildovićeva pojasnjuje, morda da ne gre za enkraten dogodek, saj težavi na globalni ravni še ni videti konca, zaradi česar ni izključena niti možnost nadaljnjih prekinitev proizvodnje v aprilu. Hkrati zagotavlja, da bo v ponedeljek proizvodnja že stekla normalno.
Tokratna prekinitev proizvodnje pa pravzaprav ni prva v letošnjem letu. V začetku leta je bil namreč Revoz prisiljen v enotedensko prekinitev proizvodnje, saj je bil v požaru uničen večji del proizvodne linije podjetja Trevis iz Biča pri Trebnjem, kjer za Renault izdelujejo preproge in izolacijske elemente.