Video: Porsche 911 GT2 RS znova vzel primat na Nürburgringu

Rekord je avtomobil dosegel s pomočjo podjetja, specializiranega za predelave dirkalnih vozil, ki pa je v večinski lasti znamke Porsche.

Video: Porsche 911 GT2 RS znova vzel primat na Nürburgringu (foto: Porsche) Porsche
2. 11. 2018

Osvojiti naslov najhitrejšega avtomobila na dirkališču Nürburgring je nekaj, kar si želi večina proizvajalcev športnih avtomobilov, a zdi se, da na to dajo še nekaj več pri Porscheju. Lanskega septembra so tako s ponosom razkrili, da je rekord po zaslugi modela 911 GT2 RS znova v njihovi lasti. A veselje ni trajalo prav dolgo. 27. julija je namreč rekord za dve sekundi izboljšal (predserijski) Lamborghini Aventador SVJ, kar pa vodilnim možem v Stuttgartu nikakor ni bilo všeč, in začeli so pripravo novega avtomobila; nastal je Porsche 911 GT2 RS MR.

Novega pri avtomobilu ni ravno veliko. V osnovi gre namreč za enak avtomobil, ki je poskrbel že za lansko osvojitev rekorda, a so ga v roke vzeli v delavnici Manthey-Racing (od tod tudi dodatek MR v imenu). Za tiste, ki ne veste, Mathley-Racing je podjetje, specializirano za pripravo avtomobilov za dirkališče, hkrati pa je tudi v večinski lasti znamke Porsche.

Le en poskus, ki pa je zadostoval

Pri Mantheyju so tako avtomobil pripravili posebej za napad na slavni Zeleni pekel, pri čemer obseg predelav, ki so jih opravili, ostaja neznan. A kot vse kaže, so opravili veliko dela. Lars Kern, 31-letni dirkač, ki je sicer že lani sodeloval pri postavitvi rekorda, je namreč prejšnji rekord avtomobila izboljšal za polnih sedem sekund, s čimer je bil za dobre štiri sekunde izboljšan tudi Lamborghinijev rekord. Letvica je tako po novem postavljena na 6:40,33.

»Celotna vožnja je bila zelo zabavna. Avtomobil je z novo nadgradnjo dobro uravnotežen in ni bilo treba tvegati, da bi lahko hitro peljal. Imel sem le en poskus, saj se je že mračilo. A vse se je izteklo srečno,« je dejal novi rekorder. Ob tem je izpostavil težave z vlago na progi (rekord je bil postavljen 25. oktobra letos), a se je na koncu vse končalo brez težav. Da pa bi izpolnili pogoje o serijskem stanju vozila, so pri Mantheyju komplet za predelavo šasije in aerodinamike vozila že ponudili splošni javnosti in verjamemo, da se bo zdaj prodajal še nekoliko bolje.