Porsche bo znoval zagnal proizvodnjo redkega modela in tako nadomestil štiri izgubljene avtomobile.
Porsche 911 GT2 RS generacije 991 je na eni strani najhitrejši primerek modela 911, na drugi pa izredno zaželen, a hkrati težko dosegljiv. Porsche je namreč njegovo proizvodnjo omejil na le tisoč primerkov, zadnje štiri pa namenil kupcem v Braziliji. Tja so k srečnim kupcem odpluli na začetku tega meseca v družbi nekaj ducatov Audijev RS4 in RS5 ter približno dva tisoč drugih vozil, a na cilj niso prišli, saj so končali na dnu Atlantskega oceana.
Omenjena vozila so bila namreč del tovora leta 1997 zgrajene italijanske tovorne ladje Grande America na poti iz Hamburga proti Maroku in naprej proti Braziliji. Ladja pa do cilja ni prišla, saj je 10. marca na njej izbruhnil požar, zaradi česar je ladja dva dni pozneje potonila v Biskajskem zalivu in končala približno pet kilometrov pod morsko gladino skupaj z dragocenim tovorom, ki ga tako najverjetneje ne bomo nikoli več videli.
V družbi še 34 drugih Porschejev
Po nesreči je vse kazalo, da bodo brez svojih vozil ostali tudi štirje Brazilci, ki so za svoje štirikolesnike odšteli vsaj 250.000 evrov, kolikor je znašala njihova osnovna cena. Šlo je namreč za zadnja štiri vozila v proizvodnji, za katero se je zdaj Porsche po poročanju portala Road and track odločil, da jo bo še nekoliko podaljšal – za dodatne štiri primerke.
Na ladji je bilo sicer 37 vozil znamke Porsche, nesojeni lastniki 'utopljene' četverice pa bodo tako vozila dobili z nekajtedensko zamudo. Po drugi strani pa bo šlo pri novincih za vozila z zelo zanimivo zgodbo, zaradi katere bi se morda v prihodnje lahko njihova cena dvigovala še nekoliko hitreje kot pri drugih RS rodu 991.