Zanimivo pri tem je, da bo avtomobil kljub temu še vedno poganjala izključno elektrika. Znane so približne cene vseh treh različic.
Porsche in 'turbo' sta med seboj povezana že desetletja. Ne nazadnje je bil prav Porsche tisti, ki je v 70. letih preteklega stoletja kot prvi avtomobil na svetu opremil model 911, danes pa je v ponudbi stuttgartske znamke pravzaprav težko najti atmosfersko polnjen motor z notranjim zgorevanjem. V želji po zagotavljanju zahtev okoljevarstvenikov bo pri tem najverjetneje ostalo tudi v prihodnje.
In ko smo ravno pri okoljevarstvenikih, njim gre tudi zasluga za širitev električne mobilnosti, na katero se intenzivno pripravljajo tudi pri Porscheju. Že na začetku leta 2020 naj bi namreč na ceste zapeljala prva električna limuzina znamke Porsche, model Taycan. Zanimivo pa je, da bo avtomobil, čeprav gre za električno limuzino, v svoji najdražji različici še vedno nosil ime Turbo – čeprav turbo puhala niti v teoriji ne bo mogel imeti.
It appears the performance version of the Porsche Taycan EV will be branded “Turbo”.
— Alex Roy (@AlexRoy144) December 26, 2018
Because ICE nomenclature is how one converts customers to EV.
🤔 pic.twitter.com/R181DyaAYu
Na zgornje trditve kaže sporočilo, ki ga je Porsche poslal eni izmed svojih potencialnih strank, v katerem navaja, da bo Taycan na voljo v različicah Taycan, Taycan 4S (še ena v vrsti že znanih oznak) in Taycan Turbo. Hkrati so pri Porscheju navedli tudi cene za avtomobil. Za osnovno različico bo tako potrebno dobrih 90.000 dolarjev (okrog 80.000 evrov), za izvedbo 4S slabih 100.000 dolarjev (okrog 85.000 dolarjev), medtem ko bo izvedba Turbo precej dražja. Zanjo bo namreč treba odšteti več kot 130.000 dolarjev oziroma približno 115.000 evrov.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem