Porsche Cayenne sledi Panameri

Največji Porschejev križanec bo po novem na elektriko sposoben prevoziti že slabih 50 kilometrov.

Porsche Cayenne sledi Panameri (foto: Porsche) Porsche
28. 10. 2020

Pri Porscheju so – vsaj za nekaj časa – že pred časom potegnili jasno mejo med tem, kateri avtomobili bodo deležni elektrifikacije in kateri ne. Meja je jasna: če ima avtomobil manj kot štiri vrata, za pogon skrbi zgolj bencin (izjema je že upokojeni 918 Hybrid), sicer pa bodisi bencin, bodisi kombinacija bencina in elektrike, bodisi izključno elektrika. Sem spadajo modeli Taycan, Panamera in Cayenne, s prihodno generacijo pa tudi Macan.

Prav z vidika pogona pa sta si iz zgoraj navedene četverice brez dvoma najbolj sorodna Cayenne in Panamera. Oba si namreč delita precejšen del pogonskih sklopov in tako je bilo pričakovati, da bo večji od obeh križancev po limuzini kmalu tudi sam deležen posodobitve pogonskih sklopov, še posebej hibridnih. To se je sedaj tudi zgodilo, pri čemer pa največjo novost prinaša baterijski sklop, ki naj bi za 30 odstotkov izboljšal električni doseg vozila.

Le baterijski sklop

Kapaciteta baterijskega pogonskega sklopa je tako iz 14,1 odstotka poskočila na 17,9 kilovatnih ur, zaradi česar se je občutno povečal tudi električni doseg avtomobila, ki sedaj znaša 48 kilometrov, merjeno po standardu WLTP. Tega bodo še posebej vesela nemška podjetja, saj bodo zaradi tega in posledično manjšega negativnega vpliva vozila na okolje lahko ob nakupu plačali nižji davek za službena vozila.

Medtem, ko je najmočnejši Cayenne (v obeh karoserijskih izvedbah) prejel nov baterijski sklop, pa se pri Porscheju niso odločili, da bi mu namenili tudi zmogljivejšega motorja, kakršnega so namenili Panameri. Tako bo Cayenne-a Turbo S E-Hybrid še naprej poganjala že znana kombinacija štirilitrskega bencinskega motorja in 100 kilovatnega elektromotorja s sistemsko močjo 500 kilovatov ali 680 'konjev'. Ob nespremenjenem pogonskem sklopu nov baterijski sklop je sicer prejela tudi izvedba Cayenne E-Hybrid.