Porsche Macan bo v drugi generaciji dobil še električno izvedbo

Osnovo zanj pa mu bo posodil kar težko pričakovani model Taycan, ki bo svoj debi doživel konec letošnjega leta.

Porsche Macan bo v drugi generaciji dobil še električno izvedbo (foto: Porsche) Porsche
27. 2. 2019

Letošnje leto bo za Porsche eno izmed bolj razburljivih v zadnjem obdobju. Nemški proizvajalec športnih avtomobilov bo namreč proti koncu leta na trg poslal svoj prvi električni avtomobil, težko pričakovani model Taycan, ki mu bo nato kmalu sledila še nekoliko bolj terensko naravnana karavanska različica z oznako Taycan Cross Turismo. Kot kaže, pa bo obema električnima modeloma kmalu sledil še tretji, ki pa ga v osnovi poznamo že zdaj.

Porsche je namreč naznanil, da bo s prihodnjo generacijo pred kratkim prenovljenega modela Macan tega ponudil tudi v povsem električni izvedbi. Kdaj naj bi se to sicer zgodilo, še ni popolnoma jasno – pričakovati pa je, da v prihodnjih dveh letih – gre pa pri tem modelu za eno izmed novosti iz pred časom predstavljenega in šest milijard evrov vrednega načrta elektrifikacije Porschejevih vozil. Ta naj bi bil realiziran do leta 2022.

Leipzig novi dom električnih Porschejev

»Do leta 2022 bomo v elektromobilnost vložili več kot šest milijard evrov in že do leta 2025 bi lahko imelo elektrificirane pogonske sklope kar 50 odstotkov vseh novih vozil znamke Porsche. Vseeno pa se bomo v prihodnjem desetletju posvetili tako razvoju še bolj učinkovitih bencinskih motorjev kakor tudi priključnih hibridov in seveda električnih vozil. Naša želja je postati pionirji na tem področju, zato se ves čas kot podjetje v celoti prilagajamo mobilnosti v prihodnosti,« je dejal predsednik upravnega odbora Oliver Blume.

Novo generacijo Macana bodo izdelovali v temeljito prenovljeni tovarni v mestu Leipzig, kjer bodo v prihodnje največ pozornosti namenjali prav električnim avtomobilom. Leipzig bo tako tudi rojstni kraj vseh Taycanov, s katerim bo imel električni Macan kar nekaj skupnega. Oba bosta namreč narejena na isti platformi PPE, za pogon pa bo skrbela 800-voltna tehnologija, razvita v sodelovanju z Audijem.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri