Taycan bo prvi rezultat šest milijard evrov vrednega projekta, kolikor naj bi Porsche za električno mobilnost namenil do leta 2022, na ceste pa bo zapeljal leta 2020.
Čeprav se pri Porscheju zadnje čase ukvarjajo s posodabljanjem motorjev v svojih avtomobilih, kar je posledica uvajanja novih in veliko strožjih okoljskih standardov na področju škodljivih izpustov, pa ne mirujejo, ko gre za vprašanje razvoja novih avtomobilov. V sklopu praznovanja 70. rojstnega dne znamke so namreč predstavili tudi novo ime za prvi popolnoma električni avtomobil znamke, ki bo tako slišal na ime Taycan.
Za novim avtomobilom se skriva 'le' star ali, bolje rečeno, znan koncept, Porsche Mission-E, ki je tako še korak bližje svoji uradni predstavitvi in prihodu na trg prihodnje leto. Kot je znano, bo avtomobil opremljen z dvema elektromotorjem skupne moči 440 kilovatov, ki naj bi omogočala hitro premagovanje dolgih razdalj. Temu primeren naj bi bil doseg vozila. Ta naj bi znašal do 500 kilometrov, a merjeno po standardu NEDC, zaradi česar bo ta številka v realnosti nekoliko nižja.
Tako kot ostali modeli avtomobilov znamke Porsche (z izjemo 911) pa tudi Taycan v svojem imenu skriva neki pomen. V grobem namreč Taycan pomeni 'mlad, živahen konj'. S tem naj bi se Porsche dodatno poklonil logotipu znamke, ki v sebi skriva vzpenjajočega se konja, hkrati pa še poudaril športno naravnanost novega modela.
Speedster se znova klanja legendi
Sicer pa je Porsche v sklopu praznovanj predstavil tudi koncept novega Speedsterja, dvosedežni kabriolet, izdelan na osnovi modela 911, ki ravno letos praznuje 30. obletnico predstavitve prve generacije. Z njim se Porsche želi pokloniti enemu izmed prvih modelov znamke, 356 1500 Speedsterju, ki mu novinec z nekaterimi elementi sledi tudi oblikovno. Porsche mu je namreč (po pričakovanju) v primerjavi s klasičnim kabrioletom namenil nekoliko nižje in bolj položno vetrobransko steklo. Odprtino, kjer so bili prvotno zadnji sedeži, pokriva kupolast pokrov iz ogljikovih vlaken, pod njim pa se skriva platnena streha, ki je zaradi svoje špartanske zasnove bolj kot ne namenjena le zaščiti (dirkaško nastrojene) notranjosti (brez radia, navigacijskega sistema ali celo klimatske naprave) parkiranega vozila pred dežjem.
Poreklo koncepta nakazuje že notranjost, najbolj pa se pokaže pod pokrovom motorja in karoserijo vozila. Avtomobil je namreč rezultat Porschejevega športnega oddelka, kjer skrbijo za izdelavo modelov GT2 RS in GT3 RS. Novinec bo tako opremljen s številnimi karoserijskimi dodatki iz ogljikovih vlaken, nadgrajeno šasijo, prvič pa tudi s platišči s sredinskim vijakom. Športni avtomobil bo opremljen z atmosferskim motorjem z močjo 500 'konjev' (368 kilovatov), prvi kupci pa si ga bodo lahko omislili v letu 2019, ko bo na ceste zapeljala serijska izvedba.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del