Izdelanih bo le 1.250 primerkov, prepoznati pa jih bo mogoče že na prvi pogled.
Skozi Porschejevo zgodovino lahko najdemo kar nekaj primerov avtomobilov, s katerimi se je znamka poskusila približati kupcem z nekoliko plitkejšimi žepi. Med bolj znanimi sta zagotovo 924 in 914, ki sta doživela le eno generacijo, veliko bolj uspešen pa je bil na drugi strani – in še vedno je – Porsche Boxster. Ta na trgu vztraja že 25 let, kar so v Stuttgartu obeležili s prav posebno različico modela, ki jo je mogoče prepoznati že na prvi pogled.
Prvi, še prototipni primerek Boxsterja je sicer luč sveta ugledal že na januarskem avtomobilskem salonu leta 1993 (proizvodnja se je začela tri leta kasneje), razstavljeni primerek pa je bil odet v srebrno barvo. Prav zato so se pri Porscheju odločili, da bo takšna, nekoliko spremenjena barva, poimenovana GT silver najbolj primerna za omejeno serijo vozila, za kontrast pa bodo skrbela 20-palčna platišča, krilca v sprednjem odbijaču, reže za zajem zraka za zadnjimi vrati, zaščitna loka potniške kabine in pa nenazadnje tudi napisi na zadku.
Po zgledu prvih primerkov bo izdelana tudi notranjost avtomobila. Ta bo namreč odeta v rdeče usnje, rdeč pa bo tudi pokrov strehe. Ta bo, tako kot še nekateri drugi sestavni deli vozila nosil napis Boxster 25, pri čemer pa bo na letvici med sopotnikovim zračnim mehom in predalom tudi zaporedna številka vozila v seriji. Izdelana bo namreč omejena serija le 1.250 vozil.
Ta pa bi bila posebna serija Boxsterja še nekoliko bolj zaželena, so mu pri Porscheju pod motorni pokrov namenili najboljše kar imajo. Za osnovo so tako vzeli različico GTS 4.0, kar pomeni, da se bo pod motornim pokrovom skrival štirilitrski šestvaljnik z okroglimi 400 'konji' (294 kilovati) moči – skoraj dvakrat toliko, kot jih je iz 2,5-litrov prostornine iztisnil prvi Boxster generacije 986 (205 'konjev' oziroma 150 kilovatov). Ob tem bo mogoče izbirati med šeststopenjskim ročnim in sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom.