Manj moči, zadnji pogon ter posledično tudi nižja cena, za katero je pričakovati, da se bo gibala okrog 120.000 evrov za vstopno različico.
Ko je Porsche na avtomobilskem salonu v Los Angelesu ob koncu lanskega leta lansiral novo generacijo priljubljenega modela 911 (od začetka proizvodnje leta 1963 so jih izdelali že preko enega milijona), je kot prvo v boj za nove kupce poslal izvedbo, ki bo predstavljala sredino ponudbe, 911 Carrera 4S. Le-tega zaznamujejo močnejša izvedba trilitrskega šestvaljnika s 331 kilovati moči in pa, še pomembneje, štirikolesni pogon. A za nekatere je to že preveč.
Prav ti pa bodo verjetno toliko bolj zadovoljni nad novostjo, ki jo je Porsche pripravil in prav danes poslal na trg. Pravzaprav gre za par novosti, poimenovanih Coupe in Cabriolet, za imenoma pa se skrivata vstopni izvedbi zgoraj omenjenega športnika. V praksi to pomeni enak, trilitrski bencinski šestvaljnik z dvema turbopuhaloma kot pri izvedbi 4S, a z nekoliko manjšo količino moči, katero avtomobil prenaša izključno na zadnji kolesni par. Manjša količina moči je sicer rezultat manjšega premera obeh turbo puhal.
Videz ostaja enak
No, 'konjev' ali kilovatov bo še vedno več kot dovolj. V primerjavi s predhodnikom jih bo namreč za 11 (merjeno v kilovatih) več, skupno pa bo tako vozniku na voljo 283 kilovatov oziroma 385 'konjev' moči. Ta se bo na zadnja kolesa prenašala zgolj in izključno preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika z dvojno sklopko. Vsa moč bo poskrbela za to, da bo avtomobil do 100 kilometrov na uro pospešil v 4,2 sekundah in nato pospeševal vse do najvišje hitrosti 293 kilometrov na uro; najvišja hitrost različice Cabriolet bo znašala dva kilometra manj.
Čeprav bosta običajna Coupe in Cabriolet ponujala manj adrenalina, pa bosta na pogled skoraj povsem enaka kot močnejše izvedbe. Navzven se bosta tako razlikovala zgolj po manjših zaključkih izpušnih cevi, enaka pa bo tudi notranjost, kjer ostajajo osrednji 10,9-palčni zaslon info-zabavnega sistema in vsi preostali elementi nespremenjeni.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"