Novinec je v primerjavi s standardnim modelom 911 nekoliko slabše opremljen, kar pa se ne odraža na ceni, ki je celo nekoliko višja.
Porsche je včeraj tudi uradno predstavil novo različico modela 911 z oznako 'T'. Laiki bi pomislili, da dodatek T pomeni turbino, ki jo sicer ima, kar dve, vendar pa gre za okrajšavo besede 'Touring'. Z njim je Porsche želel narediti avtomobil, ki je bolj kot udobju namenjen užitku v vožnjo, hkrati pa se je s tem poklonil prvemu in do sedaj edinemu modelu s tem imenom, ki je na ceste zapeljal že davnega leta 1968, skoraj petdeset let nazaj.
A s predhodnikom si novi 911T deli le ime. Medtem, ko je imel 'originalni' avtomobil zgolj 2-litrski motor z za današnje standarde skromnimi 110 'konji', se v zadnjem delu novinca nahaja 3-litrski motor. Ta ob pomoči dveh turbin premore 370 'konjskih' moči in je v bistvu enak kot v modelu carrera, razlika pa nastopi pri menjalniku. Kopec ima na izbiro avtomatskega, z dvojno sklopko, kakršnega poznamo že iz modela GT3, prava stvar pa naj bi bil ročni 7-stopenjski ročni menjalnik, ki z nekoliko krajšimi prvimi prestavami v primerjavi s carrero pripomore k boljšim pospeškom. Do 100 kilometrov se tako požene 0,1 sekundo hitreje, v 4,5 sekundah, medtem ko se v kombinaciji z 'avtomatko' ta čas zniža na 4,2 sekunde.
Manj opreme za višjo ceno
Navzven se model 911T od standardne carrere le malo razlikuje. Vešče oko bo tako opazilo le nekoliko spremenjen sprednji odbijač, temno obarvano ohišje ogledal, nova 20-palčna platišča, nekoliko nižjo držo po zaslugi novega aktivnega vzmetenja in grafiko '911 carrera T' na boku vozila. Večje spremembe pa sledijo v notranjosti vozila. Na vratih je namreč namesto kljuke nameščen zgolj tekstilen pa, sedeži so v kombinaciji tekstila in usnja – a le sprednji par, zadnji je namreč odstranjen; v prihodnosti bodo spredaj na voljo školjkasti sedeži iz modela GT3 – namesto informacijsko-zabavnega sistema pa v sredinski konzoli zeva le prazna luknja.
Z omenjenimi 'olajšavami' je 911T izgubil približno 20 kilogramov in sedaj tehta 1.425 kilogramov. Čeprav gre v čisti osnovi za običajno carrero s pravzaprav manj opreme in nekoliko izboljšanim menjalnikom, pa bo model 911T od slednje vseeno vsaj dobrih 7.000 evrov dražji. V končni fazi gre pač za posebno različico avtomobila.
Jure Šujica
Foto: Porsche
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj