Namesto tega Nemci v Boxsterja in Caymana vračajo šestvaljne bencinske motorje. A to še zdaleč ni vse.
Zmanjševanje prostornin motorjev je med avtomobilskimi navdušenci precej nepriljubljen pojem. Klestenje prostornin motorja in dodajanje turbo puhal je eden izmed ukrepov, ki jih avtomobilski proizvajalci uporabljajo, da dosežejo vse strožje okoljske standarde. A če je za kupce 'običajnih' avtomobilov to povsem sprejemljivo, lastniki in bodoči lastniki športnih avtomobilov takim spremembam niso naklonjeni. To so na lastni koži izkusili tudi pri Porscheju ter priznali napako in podlegli željam kupcev.
Za zmanjševanje prostirnine motorja odločili v modelih Cayman in Boxster ter šestvaljnik nadomestil z dvolitrskim in 2,5-litrskim turbinsko podprtima štirivaljnikoma. A čeprav sta avtomobila že z manjšim motorjem ponudila povsem solidnih 220 kilovatov ali 300 'konjev' moči, vozniki nad Porschejevo potezo nikakor niso bili navdušeni, kar se je pokazalo tudi v slabih prodajnih številkah. K sreči so v Stuttgartu pripravili odgovor, ki bo zanesljivo zaprl usta vsem kritikom.
Po manj kot treh letih se tako štirivaljnik poslavlja iz Porschejeve ponudbe. Nemški proizvajalec namreč sporoča, da bo Porsche 718 (oznaka, pod katero se skrivata tako Boxster kot Cayman) GTS kmalu znova dobil še liter in pol motorne (skupaj štiri litre) prostornine ter dodaten par valjev, hkrati pa bo izgubil prisilno polnjenje. Oba motorja sicer že poznamo iz modelov 718 Spyder in 718 Cayman GT4. Hkrati mu bodo – enako kot so to naredili že pri zadnji generaciji modela 911 – znova namenili ročni menjalnik. Namenjen bo voznikom, ki si želijo še nekaj več nadzora nad avtomobilom.