Poslavlja se eden izmed pionirjev, zamenjave pa zgolj po eni generaciji ne bo

Velja za prvi avtomobil na svetu, ki je bil zasnovan za vgradnjo treh različnih pogonskih sklopov: polno-hibridnega, priključno-hibridnega in električnega.

Poslavlja se eden izmed pionirjev, zamenjave pa zgolj po eni generaciji ne bo (foto: Hyundai) Hyundai
7. 6. 2022

Korejski Hyundai se je na pota elektrifikacije najprej podal že pred nekaj leti z modelom Ioniq. Ta je bil na voljo kot klasičen in priključni hibrid, pa tudi kot povsem električen avtomobil. A od njegove predstavitve leta 2016 je minilo že šest let, življenjska doba ene generacije, v tem času pa so se tudi znotraj njegove domače hiše zgodili tektonski premiki.

Preberite še: Korejski vmesni člen med sedanjostjo in prihodnostjo

Ime Ioniq je namreč postalo sinonim za električne avtomobile znamke Hyundai ali bolj pravilno rečeno, podznamka za tovrstne modele. Prvi med njimi je Ioniq 5, skmalu mu bo sledil Ioniq 6 in tako dalje. Za vse skupaj pa je v veliki meri zaslužen Ioniq. A zanj v ponudbi na drugi strani očitno ni več prostora, zaradi česar je sedaj jasno, da nadaljevanja ne bo doživel.

Hyundai, ki sicer trenutno na evropskem trgu kot eden izmed redkih proizvajalcev beleži rast proizvodnje, s tem pa tudi tržnega deleža, bo namreč že čez nekaj tednov prekinil s proizvodnjo Ioniqa. V ZDA so tako recimo že prekinili z njegovo prodajo kupcem, enako pa naj bi kmalu storili tudi v Evropi, kjer je Ioniq sicer doslej prepričal 135.692 kupcev.

Odločitev o njegovi ukinitvi naj bi sicer pri Hyundaiju načrtovali že nekaj časa, nadomestil pa ga bo (poleg modela Ioniq 5) eden oziroma več podobnih modelov.

Da se Ioniq poslavlja sicer nakazuje tudi konfigurator domačega zastopnika korejske znamke, kjer je Ioniqa mogoče naročiti le še z električnim pogonskim sklopom.

Preberite še: Ste pripravljeni na Hyundai brez volana?