Umrl je v nedeljo zvečer v bolnišnici v Rosenheimu.
V 82. letu starosti se je v nedeljo poslovil še eden izmed velikanov avtomobilske industrije, Ferdinand Karl Piëch. Vzrok smrti sicer še ni znan, nenadna smrt pa se je zgodila kmalu po tem, ko so v bolnišnico pripeljali iz bližnje restavracije, kjer se je med večerjo s svojo ženo Ursulo nenadoma zgrudil in obležal na tleh. Po besedah Ursule Piech naj sicer ne bi imel nikakršnih zdravstvenih težav.
Piëch je bil, kot je to seveda za pričakovati, praktično celotno svojo profesionalno pot vpet v avtomobilski svet. Svojo kariero je tako pri 27. letih začel kot inženir v družinskem podjetju Porsche, kjer je med drugim skrbel tudi za razvoj legendarnega dirkalnika 917, po letu 1972 pa je sledila selitev k Audiju, kjer je znova poskrbela razvoj nekaterih legendarnih avtomobilov, kot so Audi 80, Audi 100 in pa Audi Quattro.
Piëchovih dosežkov pa s tem še ni bilo konec. Leta 1993 je v času krize znamke in več milijardnih dolgovih prevzel vodenje Volkswagna in postal hkratni predsednik ter generalni direktor znamke, pod njegovim vodstvom pa so kasneje pod okrilje danes največjega avtomobilskega koncerna na svetu prišle znamke kot so Bugatti, Bentley, Lamborghini, pa tudi Škoda in Seat. Krivulja poslovanja se je v njegovih devetih letih vodenja obrnila navzgor, rast pa se je nadaljevala tudi po tem ko je pri starosti 65 let kot to zahteva politika podjetja sestopil s položaja. V nadzornem svetu je sicer ostal vse do leta 2015. Piëch je bil sicer leta 1999 razglašen za najboljšega direktorja preteklega stoletja v avtomobilski industriji, leta 2014 pa sprejet tudi v avtomobilsko hišo slavnih.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj