Posodobljena Fabia od zdaj le še z bencinskimi trivaljniki

9. 8. 2018 | Jure Šujica
Deli

Novinka te dni prihaja tudi na naš trg, prinaša pa nekoliko osveženo podobo in nadgrajeno notranjost.

Štiri leta mineva, odkar je na trg zapeljala tretja generacija priljubljenega Škodinega modela Fabia, in čeprav se to niti v avtomobilskem svetu ne zdi ravno dolga doba, se je ravno v zadnjih štirih letih na področju avtomobilizma zgodilo ogromno. Prav prenovljena Fabia, s fotografijami katere so nam pri Škodi postregli že februarja in ki zdaj prihaja v prodajne salone, je velik dokaz vseh teh sprememb, ki so industrijo doletele v omenjenem obdobju.

Na prvi pogled se Fabia, za katero pri Škodi pravijo, da je še nekoliko bolj dinamična in mladostna, od predhodnice ne razlikuje. Vseeno pa bo pozorno oko odkrilo številne spremembe, predvsem na sprednjem delu avtomobila, kjer bodo tako prvič na voljo dnevne LED-luči, poleg njih pa bo sprednji del krasila nova maska hladilnika. Spremembe na zadnjem delu vozila bodo še nekoliko manj opazne, saj bo avtomobil prejel le nekoliko spremenjeno grafiko zadnjih luči in odsevnike v spodnjem delu odbijača. S prenovo bo Fabia prvič na voljo tudi z 18-palčnimi platišči.

Športne izvedbe vRS po prenovi ne bo

V notranjosti še naprej ostajajo klasični merilniki hitrosti in obratov – digitalni ostajajo rezervirani za večje in dražje modele – ki pa so nekoliko spremenjeni in lažje berljivi. Materiali so po novem nekoliko bolj kakovostni, ob doplačilu pa bo mogoče naročiti tudi dvobarvne obloge sedežev. Posodobljen bo tudi informativno-razvedrilni sistem, ki bo omogočal vzpostavitev brezžične povezave z do dvema tabličnima računalnikoma. Na področju varnostnih dodatkov naj omenimo sistem za preprečevanje nenamerne menjave voznih pasov in adaptivne žaromete, ki lahko sami preklapljajo med dolgim in kratkim snopom.

Kot smo na začetku zapisali, se je od predstavitve prve serije tretje generacije Fabie zgodilo veliko, in če so takrat trendi kazali k uporabi dizelskih motorjev tudi v manjših avtomobilih, je Fabia z njimi prenovo zaključila. Na voljo bodo tako le še trije bencinski motorji, dva s turbo puhalom in močjo 75 oziroma 110 'konjev' (55-81 kilovatov) in klasični atmosferski motor z močjo 60 'konjev' (44 kilovatov). Ob tem je treba poudariti, da bosta oba močnejša motorja opremljena s filtrom trdih delcev, na voljo pa bosta v kombinaciji s sedemstopenjskim menjalnikom DSG. O hibridih za zdaj še ni govora, prav tako je izključena različica vRS, za športen priokus pa ostaja različica Monte Carlo.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"