Potrjen skorajšnji prihod kitajskih dostavnikov na slovenski trg

Znamka Farizon, ki si želi mešati štrene evropskim proizvajalcem lahkih gsopodarskih vozil, bo pohod na slovenski trg začela z dvema modeloma.

Podjetje AutoWallis, ki ima med drugim na slovenkem trgu na skrbi avtomobilsko znako Opel, je pridobilo tudi uvozniške posle za kitajsko znamko Farizon, ki izdeluje lahka gospodarska vozila in je del konecrna Geely. Farizon bo letos v Evropo pripeljal novo linijo električnih dostavnih vozil  in na slovenskem trgu bosta na voljo modela SV ter V6E.

Od samega začetka bo SV na voljo v treh dolžinah, treh višinah, ki bodo ponujale med 6,9 m³ in 13 m³ prostora za tovor. Nosilnost bo med 1,1 in 1,3 tone, odvisno od specifikacije, vlečna zmogljivost pa naj bi bila omejena na dve toni.  Izbirati bo mogoče dve velikosti baterij 67 kWh in 83 kWh, kasneje tudi 106 kWh. Nastal je prilagojeni modularni platformi in uporablja več inovativnih funkcij, za zmanjšanje teže in povečanja nosilnosti.

Potrjen skorajšnji prihod kitajskih dostavnikov na slovenski trg
farizon

Med funkcijami za prihranek teže je baterijska tehnologija, ki poveča kapaciteto baterije za 10 % in zmanjša težo za 4 %, hkrati pa poveča strukturno trdnost kombija. SV uporablja tudi tehnologijo, ki je zmanjšuje število mehanskih elementov v plinskem, zavornem in krmilnem sistemu, kar izboljša doseg za 5 % v primerjavi s tradicionalnim sistemom, omogoča nižjo višino nakladanja in izboljša odzivnost.

Geely Farizon V6E je namenjen za mestno dostavo. Poganja ga sinhronski motor s trajnim magnetom, ki zagotavlja 60 k moči in 220 Nm navora. Energijo črpa iz litij-železove fosfatne baterije s kapaciteto 42 kWh. To pomeni, da je doseg do 260 kilometrov. Vozilo je dolgo 4,85 metra, tovorni prostor sprejme 6,8 kubičnega metra tovora, medtem ko največja nosilnost znaša 1.365 kilogramov.

Potrjen skorajšnji prihod kitajskih dostavnikov na slovenski trg
farizon

Najvišja hitrost je 90 kilometrov na uro, baterija se napolni preko hitre polnilnce, do 45 % kapacitete v približno 80 minutah, prek običajne polnilne postaje, pa celoten cikel polnjenja traja približno 8 ur.

Podrobnosti, cene in načrte na slovenskem trgu bo uvoznik razkril v začetku marca.