Po tem, ko je bila Panda pred tremi leti že na listi za odpis, so se načrti Fiata z njo sedaj povsem spremenili.
Fiat velja dandanes za enega izmed specialistov na področju kompaktnih avtomobilov, v ponudbi pa ima kar dva modela, ki sta se v zadnjih letih izkazala kot uspešnici. Prvi je model 500 z vsemi svojimi derivati (razen modela 500L), ki je lani dobil tudi povsem električno izvedbo, drugi pa je Panda. Slednji je bil v zadnjih letih že na listi za odpis, do katerega pa vsaj zaenkrat, kot vse kaže, še ne bo prišlo.
Preberite še: Fiat Panda prihaja v povsem novi podobi, tu so prve podrobnosti
Še leta 2019 je namreč prvi mož Fiata, Mike Manley napovedal, da nameravajo upokojiti Pando, s čimer bi njene kupce pritegnili v segment B, ki se zadnja leta kaže kot precej bolj dobičkonosen. A 130.000 prodanih enot in ugled enega najbolj priljubljenih avtomobilov v tem segmentu, še posebej na italijanskem trgu je bilo očitno dovolj, da so se Italijani premislili in Pande še lep čas ne bodo ukinili.
Čakajo jo še štiri leta
Po besedah delavcev v Fiatovi tovarni na jugu Italije (in po poročanju portala Automotive News Europe) naj bi se namreč vodstvo Fiata odločilo, da bo Pando v aktualni podobi na trgu ponujalo še naslednja štiri leta oziroma do leta 2026. Se tem bodo pomagali zapolniti tudi proizvodnje kapacitete v tovarni, ki ji je bila sicer zaupana proizvodnja najnovejšega modela znamke Alfa Romeo, križanca Tonale.
Zadnja odločitev vodstva podjetja Fiat je sicer nekoliko v neskladju z napovedmi današnjega generalnega direktorja Fiata, Olivierja Francoisa. Slednji je namreč januarja namignil na to, da bi naslednja generacija Pande na trg lahko zapeljala že v prihodnjih nekaj letih, pri čemer pa bi šlo za električni avtomobil, ki bi bil močno podoben konceptu Centoventi. Očitno pa bosta oba avtomobila na koncu na trgu vsaj kako leto ali dve vztrajala skupaj.