Potrjeno: Fordov slavni športnik prihaja in bo naprodaj tudi evropskim kupcem

Na voljo pa bo le v omejeni količini.

Potrjeno: Fordov slavni športnik prihaja in bo naprodaj tudi evropskim kupcem (foto: Ford) Ford
16. 10. 2020

Dolgo, kar pol stoletja je trajalo, preden se je Ford odločil in Evropi namenil svoj najbolj prepoznaven športni avtomobil, Mustang. Vse do leta 2015 je bil namreč rezerviran zgolj za ameriški trg, že tam pa je dosegal zavidanja vredne prodajne številke. A Evropa mu je bila hvaležna, kupcev še danes ne manjka, zaradi česar so se v Detroitu odločili, da bodo tudi na stari celini pričeli ponujati posebne izdaje najbolje prodajanega športnega avtomobila na svetu. Prva je izvedenka Mach I.

Evropsko premiero je Mustang legendarnega imena doživel na enem izmed najbolj primernih krajev in sicer v Goodwoodu, kjer te dni poteka tradicionalni Teden hitrosti – pa čeprav (iz znanih razlogov) brez gledalcev. Dogajanje je sicer mogoče v virtualni obliki spremljati preko socialnih omrežij.

Kot smo zapisali že v začetku junija je Mach I najbolj zmogljiv Mustang z atmosferskim motorjem. Petlitrski osemvaljnik bo namreč ponujal kar 460 'konjev' oziroma 338 kilovatov moči, kar je največ v zgodovini Mustangov, namenjenih evropskemu tržišču. Številka je sicer le malenkost (10 'konjev') višja, kot pri klasičnem Mustangu GT, a najvišja moč pravzaprav niti ni edina sprememba, ki jo je Mach I pridobil v primerjavi z GT-jem.

Pri Fordu namreč trdijo, da gre za najboljšega Mustanga, namenjenega tako uporabi na cesti, kot tudi na dirkališču. V ta namen so mu vgradili prilagodljivo vzmetenje MagneRide, pri katerem magnetoreološka tekočina in par magnetov nadzirajo delovanje vzmetenja glede na želje voznika. Hkrati so mu namenili tudi šeststopenjski ročni menjalnik Tremec s funkcijo samodejnega dodajanja vmesnega plina izboljšano pa je tudi hlajenje motorja.

Sicer pa bo Mustang Mach I tretje generacije (prva je prišla na cesto leta 1969, druga 2003), kot je bilo jasno že ob objavi fotografij prototipa opremljen tudi z novim aerodinamičnim paketom. Del tega bo med drugim zadnji difuzor, povzeto po izvedbi GT500, z vsemi dodatki pa bo avtomobil ponujal kar 22 odstotkov več potiska k tlom.

Preberite še: