Porsche Slovenija je s svojimi znamkami, ki jih zastopa, že nekaj časa največji distributer. In te dni praznujejo že 30. obletnico delovanja v Sloveniji.
Danes Porsche Slovenija z znamkami koncerna Volkswagen, ki jih zastopa, na našem trgu dosega skoraj tretjinski delež. Toda ko so začeli davnega leta 1993, hitro po razpadu nekdanje skupne države, so bile zadeve seveda bistveno drugačne, delež manj kot sedemodstoten, trg precej bolj neurejen, Škoda se je podjetju pridružila šele nekaj let pozneje in Cupra kot zadnja pred petimi leti.
Danes je Porsche Slovenija urejen ekosistem, ki s sestrskima podjetjema Porsche Finance Group Slovenia in Porsche Inter Auto ter pooblaščeno trgovsko mrežo šteje že dobrih 2000 sodelavcev, radi pa se pohvalijo, da so zadnjih nekaj let med najboljšimi delodajalci – tako v panogi kot sicer (sedem sodelavcev je tam od začetka, ravno tako enajst poslovnih partnerjev).
Porsche Slovenija sicer zastopa znamke koncerna Volkswagen – Škoda, Audi, Volkswagen (z znamko Gospodarska vozila), Seat, Cupra – in pod okriljem podjetja Porsche Inter Auto tudi znamko Porsche.
Zlasti zgovoren je podatek, da so od ustanovitve prodali skoraj pol milijona novih vozil iz koncerna, najbolje prodajan pa je seveda zimzeleni model Golf, ki so ga Slovenci sprejeli za svojega in pokupili v skoraj 74.000 primerkih (čeprav danes ni več povsem v vrhu zaradi popularnosti modelov SUV).
Sicer pa je Porsche Slovenija od leta 2010 na prvem mestu med uvozniki na slovenskem trgu, medtem ko je leta 2014 Volkswagen prevzel prvo mesto po prodaji med avtomobilskimi znamkami v Sloveniji (trenutno dobrih 15 odstotkov).
Radi poudarijo tudi, da se zavedajo hitrih in korenitih sprememb v industriji in družbi, zato so že pred leti pod znamko Moon začeli razvijati celovito ponudbo vseh elementov, ki so potrebni, da lahko električna vozila postanejo del pomembne zgodbe in dane zaveze.
Po projekcijah koncerna Volkswagen se bodo električni in tradicionalni avtomobili po prodaji izenačili nekje med letoma 2028 in 2030, pri nas morda malce pozneje. Hkrati so spremenili tudi poslovni model in iz trgovca z vozili postali tehnološko napredno podjetje, ki skrbi – kot sami pravijo – za celovito mobilnost svojih strank.
»Če smo bili včasih avtomobilska številka ena v Sloveniji, smo zdaj, ko praznujemo tridesetletnico, najinovativnejše podjetje v distribuciji celotnega spektra avtomobilov in vsega, kar spada zraven. To pa seveda je razlog za zadovoljstvo in ponos,« je strnil razmišljanje ob praznovanju obletnice direktor podjetja Danilo Ferjančič.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del