Trenutno je v največji negotovosti usoda tovarne, v kateri Focus nastaja.
Ford Focus velja za enega bolj priljubljenih modelov segmenta C, čeprav se v Evropi, pa tudi pri nas nikoli ni zavihtel med prodajne rekorderje. Nenazadnje je vselej zaostajal za konkurenco v obliki Volkswagen Golfa in Renault Megana, čeprav je tudi med avtomobilskimi kritiki vselej užival dober ugled še posebej na račun svoje lege na cesti.
Očitno pa pred njim niso rožnati časi. Že nekaj časa njegove prodajne številke niso najboljše, v zadnjem obdobju pa so pri Fordu zabeležili močan padec pri številu zabeleženih naročil.
Zgolj v maju so namreč prejeli kar 28,3 odstotka manj naročil za nove avtomobile, kar pomeni, da se je za novega Focusa odločilo le 27.151 kupcev. A to ni edini razlog za skrb z vidika usode vozila, ki je v zadnji generaciji nenazadnje osvojil tudi naziv Slovenski avto leta.
Preberite še: To so jasni znaki, da se evropski avtomobilski trg postavlja na noge!
Za proizvodnjo Focusa namreč skrbijo v tovarni v nemškem mestu Saarlouis, kjer pa naj bi se po poročanju nemškega časnika Automobilwoche že lep čas soočali s presežkom delovne sile.
Omenjeni časnik tako napoveduje, da bodo pri Fordu najverjetneje že kmalu odpuščali delavce, proizvodnjo Focusa pa bodo tako močno zmanjšali po 29. avgustu.
Drugi razlog za skrb v zvezi s prihodnostjo Focusa pa je povezan z nedavnimi vlaganji znamke. Tovarna v Saarlouisu namreč ni edina v lasti Forda v Evropi, zato pa je edina, ki ni prejela nedavnega vložka na področju razvoja elektromobilnosti. Ford je namreč še ena izmed znamk, ki bodo leta 2030 po aktualnih načrtih prenehale s prodajo avtomobilov s termičnimi motorji.
Pri Fordu naj bi usodo tovarne, ki je z obratovanjem pričela leta 1970 razkrili do konca tega meseca, kaj se bo zgodilo s Focusom, pa bo jasno kasneje.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj