Bolj pomembne kot vizualne pa so tehnične spremembe in novosti.
Pri Dacii se zadnje čase dogaja kar precej. Premiero je doživel Sandero, še nekaj mesecev pred njim električni Spring, pred dnevi pa je znamka predstavila tudi novo grafično podobo logotipa in imena. Ob tem je model Duster, ki v drugi generaciji ceste in brezpotja premaguje šele tri leta navkljub še vedno precej sveži podobi že dobil svojo prvo posodobitev. Seveda pa ta ne bo pretirano obsežna, saj ne vsebuje niti nove grafične podobe.
Na prvi pogled bo imel laik nemalo težav opaziti spremembe. Te namreč zajemajo le malenkost spremenjeno masko motorja in pa novo grafiko žarometov. Ti oblikovno ostajajo enaki kot ob predstavitvi druge generacije, spremenjen pa je svetlobni podpis LED dnevnih luči. Ta se namreč zgleduje po Springu in Sanderu, prižgane luči pa bodo dajale videz ležeče črke Y. Podobno kot za sprednji velja tudi za zadnji del Dusterja, ki ostaja bolj ali manj enak, izjema so le zadnje luči – s svetlobnim podpisom v obliki črke Y.
Prvi dve izmed večjih sprememb pa prinaša pogled v notranjost. Tam se namreč nahaja sodoben in precej večji zaslon infozabanega sistema, ki bo v najboljši izdaji po diagonali meril osem palcev, poleg tega pa bo občutljiv na dotik. Nov bo tudi sredinski greben, ki bo prinašal centralni zaslon za roko z vgrajenim predalom – doslej je bil precej manjši naslon integriran v naslon sedeža.
O motornih novostih pri Dacii na glas še ne govorijo. Te bodo očitno znane pred začetkom prodaje v septembru, razkrili pa so, da naj bi spremembe pripomogle k zmanjšanju izpustov plinov CO2. Bo pa zato po novem tako v dve-kot tudi štirikolesno gnanih različicah na voljo samodejni menjalnik EDC z dvojno sklopko, kakršnega do sedaj pri Dusterju še ni bilo na voljo.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del