Pri Oplu so se odločili, da v arhivu pobrskajo za nekoč uspešnimi, danes pa skoraj poazbljenimi imeni. In nastala je Frontera, urbani križanec z odločnimi potezami, bolj terensko zgibano karoserijo kot model, ki ga bo nadomestila. Dobrodošla Frontera, nasvidenje Crossland!
Pri Oplu so jim že pred dnevi ušle fotografije novega modela, ki so ga napovedovali že nekaj časa. Nič zato - itak so za prvo pokušino razkrili le nekaj podatkov, ostalo so pustili zakrito. Že na podlagi obljavljenega je mogoče sklepati in odkriti mariskaj.
Komapktni, urbani križanec bo zdaj Frontera
S tem, ko so zloščili ime Frontera, ki je iziginilo pred kakšnimi 20. leti, so prevezli tudi nekaj odgovornsoti do klenega in robustnega terenca, ki je bil v devetdesetih letih prejšnjega stoletja eden prvih tako imenovanih športnih terencev (SUV jim tudi pravimo) - torej terenskih modelov, ki so ponujali zmogljivosti, udobje in opremo limuzinskih modelov. Še vedno pa je bil v svoji osnovni podobi terenec, ki je zmogel marsikaj.
Zato je tudi novinec (moral) povzeti bolj čokate, odločne poteze, seveda prilagojene sodobnosti - in segmentu. Nadomestil bo torej Crosslanda, ki odhaja v pokoj. Zatorej je mogoče sklepati o kompaktnosti modela, saj nobenih natančnejših podatkov o dimenzijah še ni. Ampak verjetno bo ostal novinec v grobih okvirih predhodnika - torej med 4,2 in 4,3 metre. Sploh glede na platformo e-CMP, ki jo uporablja na primer tudi Jeep Avenger.
Pogoni? Hibridni in električni, toda ...
Zato seveda tudi podobne pogonske opcije - na voljo bosta dva 48 V (blago)hibridna pogona, na voljo bo seveda tudi s povsem električno gnana različica, kjer bo za pogon skrbel e-motor s 115 kW (156 KM) in dosegom, ki bo verjetno okoli 400 km (54 kWh baterija). In glede na platformo bi si lahko obetali celo štirikolesni pogon v obliki hibrida in električno gnane zadnje osi. Pri Oplu sicer zaenkrat o tem še ne govorijo, toda - platforma lahko seveda sprejme tudi zgolj ICE motor, kar so tudi pri Avengerju s pridom izkoristili (1,2 turbo motor).
Prostoren prtljažnik in novi sedeži
So pa pri Oplu razkrili nekja drugih podrobnosti - na primer notranjost z značilnim Pure Panel sistemom, torej digitalno instrumetno ploščo z dvema 25,4-centimetrskima (10-palčnima) zaslonoma in multimedijskim infozabavnim sistemom. Patentirali so tudi nov sistem sedežev. Funkcija Intelli-Seat na prednjih sedežih ima režo, ki zmanjšuje pritisk na trtico med dolgimi potovanji. Tudi polnjenje naprav je brezično in s hlajenimi polnilniki, tablične računanike pa je mogoče odložiti v sredinsko konzolo.
Nekja več podatkov je na voljo o prtljažniku. Že v osnovi je na voljo več kot 460 litrov prostora, z zloženimi sedeži pa se prostornina poveča na 1600 litrov. Dodatno vsestranskost zagotavlja delitev zadnje sedežne klopi v razmerju 60:40, dvojno prtljažno dno pa je na voljo serijsko. Strešna obremenitev znaša zdaj celo 200 kilogramov, seveda z ustreznimi nosilci.
Preberite še