Premiera - Audijev 'hot-hatch' presegel magično mejo 300 'konjev'

13. 8. 2020 | Jure Šujica
Deli

Ob tem se pojavlja vprašanje, kaj bodo namenili izvedenki RS3

Audi A3 je bil Audijev prvi korak v razred kompaktnih kombilimuzin, izvedba S3 pa odgovor na vse bolj popularen razred športnih 'hot-hatchev', ki je od tedaj vsaj po številu predstavnikov močno zrasel. Nenazadnje je v njem prisotna celotna nemška trojica. Se je pa omenjeni nišni razred v zadnjih letih močno spremenil, kar so močno upoštevali tudi pri Audiju in ravno nova generacija modela S3 to še kako dobro kaže.

Kot vemo so se pri Audiju – kakor tudi pri vseh preostalih konkurentih – odločili, da iz ponudbe umaknejo trivratno izvedbo. To velja tako za novinca na naših cestah, model A3 kot tudi za športnika S3, ki na ceste prihaja z oktobrom letos, na voljo pa bo le kot petvratna izvedba z oznako Sportback in pa kot štirivratna izvedba Sedan. Obe izvedbi sta bili sicer na voljo tudi sedaj. Kaj je torej novega?

Koncern Volkswagen je v zadnjem letu dni vsem znamkam, prisotnim v segmentu C namenil nove generacije njihovih model, pri večini pa že predstavil tudi vse športne izvedenke. Zmagovalec na tem področju je, vsaj kar se količine motorne moči tiče Cupra Leon ST, ki je pod motorni pokrov prejel najmočnejši dvolitrski turbobencinski motor s 310 'konji' oziroma 228 kilovati moči. Povsem enak agregat je sedaj prejel tudi Audi S3.

Motorju primerne bodo tudi zmogljivosti novinca. Ta bo namreč dosegel elektronsko omejeno najvišjo hitrost 250 kilometrov na uro in pa pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,8 sekundah – podatki veljajo za obe karoserijski izvedbi. Pri tem se bo moč, kot smo pri športnih Audijih že vajeni, prenašala na vsa štiri kolesa, za še boljšo vozniško izkušnjo pa bo na voljo tudi prilagodljivo vzmetenje. To bo sicer že v osnovi nekoliko drugačno kot pri klasičnem A3, saj bo avtomobil postavljen 15 milimetrov bliže k tlom.

Zapisali smo, da bodo prva vozila nared v mesecu oktobru, vseeno pa bodo pooblaščeni trgovci v večini evropskih držav z zbiranjem prednaročil pričeli še v tem mesecu. Pri tem bo v Nemčiji za izvedbo Sportback potrebno odšteti vsaj 46.302 evra, medtem ko bo Sedan s ceno 47.179 evrov še nekoliko dražji. Bodo pa pri Audiju do prvih kupcev še nekoliko bolj radodarni, saj so zanje pripravili omejeno serijo Edition. Ta med drugim zajema dva posebna odtenka rumene in rdeče barve 19-palčna platišča in pa oblazinjenje iz Nappa usnja.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja