Premiera: Brabus Rocket 900 - številka, ki zbuja strah in trepet

22. 9. 2021 | Jure Šujica
Deli

Brabus, verjetno najbolj znana predelovalnica Mercedes-Benzov (za hišno delavnico AMG) je ime Rocket že pred časom rezerviralo za najbolj zmogljive in najredkejše izvedbe Mercedesovih avtomobilov.

Posledično predstavitev vsake nove generacije pomeni striženje ušes, tako med potencialnimi lastniki kot tudi med 'zgolj' avtomobilskimi navdušenci in to z razlogom – tudi tokrat.

Brabus je namreč predstavil novega Rocketa 900. Gre za izdatno predelanega križanca GLE, kjer je za osnovo služila izvedba GLE 63 S Coupe – po zaslugi štirilitrskega osemvaljnika že tako ali tako zmogljiv avtomobil, ki pa je bil deležen še dodatnih izboljšav motorja. Prostornina motorja je bila namreč povečana še za dodatnega pol litra, poleg tega pa so na motor namestili tudi novi turbo puhali. Moč je tako iz 612 'konjev' ali 450 kilovatov narasla na kar 900 'konjev (662 kilovatov), krivulja navora pa se ustavi pri orjaških 1.250 Njutonmetrih.

Do 100 kilometrov na uro skoraj v trenutku

Motorna moč se bo na kolesa prenašala preko devetstopenjskega menjalnika, ki ga bo mogoče upravljati tudi ročno prek obvolanskih ročic. Sicer pa bo avtomobil – če si bo lastnik teka želel in upal – do 100 kilometrov na uro pospešil v vsega 3,2 sekundah, najvišja hitrost pa bo znašala kar 330 kilometrov na uro, s čimer bo postal eden izmed najhitrejših križancev na svetu.

Ob takšnih zmogljivostih je seveda pričakovati, da je bil Rocket 900 deležen tudi karoserijskih sprememb. Zunanjost je tako dodelana s številnimi dodatki iz ogljikovih vlaken, vključujoč spremenjena odbijača, stranska pragova, krilce na prtljažnih vratih ter masko hladilnika, neopazna pa ne bodo ostala niti kovana platišča premera 23 oziroma 24 palcev. Grafične dodelave je bil deležen tudi motor in pa notranjost, ki je odeta v rdečo barvo, ter še več usnja, kot smo ga lahko deležni v Mercedesovi izvedbi vozila.

Novi Rocket pa ne bo le zmogljiv, temveč tudi precej ekskluziven. Brabus bo namreč izdelal zgolj 25 vozil, zanj pa bo potrebno odšteti kar zajeten kup denarja. Upoštevajoč nemški 19-odstotni davek na dodano vrednost bo namreč ceno športnika povzdignil na kar 453.681,55 evrov. Je vreden tega denarja?

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja