Edino pravilo, ki ga upošteva je, da mora vozniku in potnikom omogočati karseda veliko zabave in užitka, ne glede na to, kje se nahaja.
Popularizacija križancev je v zadnjih letih pripeljala do tega, da so klasični terenci skorajda izginili iz cest, ali pa so se enostavno 'pomehkužili'. Tej poti pa k sreči niso sledili pri Fordu, ko so snovali novo generacijo legendarnega Bronca, kateremu niso namenili le retro videza, pač pa tudi primerne terenske zmogljivosti. Kupci so to nagradili s povpraševanjem, ki je preseglo vsa pričakovanja, Ford pa jih je sedaj nadgradil s konceptom (in morebiti napovedjo posebne izdaje?), poimenovano Bronco Riptide.
Po dveh lanskoletnih konceptih na osnovi Bronca so pri Fordu tako letos predstavili še tretjega, ki pooseblja sproščen in brezskrben duh 60. in 70. let prejšnjega stoletja. O čem je govora je jasno že na prvi pogled. Avtomobil namreč nima niti klasičnih vrat, pač pa le štiri 'okvirje', ki služijo bolj ali manj zgolj temu, da potniki med vožnjo slučajno ne padejo iz avtomobila. Hkrati avtomobilu manjka tudi streha, zato pa ima nameščene terenske pnevmatike z zunanjim premerom kar 35 palcev, ki bodo avtomobil pomagale rešite iz večine zagat.
Koncept so pri Fordu zasnovali na osnovi Bronca s paketom dodatkov Sasquatch, a ga nato obogatili s posebnimi platišči premera 17 palcev, Dana AdvanTEK sprednjo in zadnjo osjo, ki hkrati ponujata elektronsko zaporo diferenciala, vzmetenjem proizvajalca Bilstein s podaljšanim hodom amortizerjev, ki zagotavlja še nekaj dodatnih centimetrov višjo oddaljenost od tal. Sicer pa so to le nekateri izmed številnih tehnoloških dodatkov, ki jih je prejel Bronco Riptide.
Med karoserijskimi dodatki so na drugi strani še platnena senca, ki sicer bolj kot pred dežjem služi zaščiti pred soncem, nosilec koles Yakima z nameščenim parom gorskih koles, LED svetlobno cevjo nad sprednjim vetrobranom, novimi odbijači iz nerjavečega jekla in pa nosilcem za dve deski za deskanje na valovih nad kabino, Velik del dodatkov sicer pri Fordu že ponujajo v poprodaji, novi koncept pa tako dokazuje, kakšne so možnosti nadgradenj.
»Zahvaljujoč Broncovi modularni zasnovi smo vozilo lahko nadgradili z različno opremo za avanturiste, ki omogoča še večjo svobodo in uporabnost,« je dejala Missy Coolsaet, odgovorna za izbiro barv in materialov pri Broncu. »Ne glede na to, ali se odpravljate v gore, ali pa na vožnjo po kalifornijski obali je unikatni Bronco Riptide vselej pripravljen na avanturo.«
A ta avantura ne bo potekala v spremstvu osemvaljnika. Pri Fordu so mu namreč namenili 'le' 2,7-litrski šestvaljnik iz družine EcoBoost z dvema turbopuhaloma, moč pa se bo na kolesa prenašala preko 10-stopenjskega samodejnega menjalnika, pri čemer pa bo avtomobil do neke mere mogoče voziti kot električni avtomobil. Opremljen bo namreč s sistemom Trail One-Pedal Drive, ki do neke mere omogoča samodejno zaviranje vozila, brez uporabe stopalke zavore.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?