Ob minimalnih karoserijskih spremembah bo nova Fiesta prvič doslej tudi z elektrificiranimi pogonskimi sklopi.
Mestna središča so še vedno – in vedno bodo – kraj, kjer domujejo in kraljujejo (mestni) malčki segmentov A in B. Hkrati so prav te cesti in poti tudi najbolj primerne za uporabo električnih in elektrificiranih pogonskih sklopov. A medtem ko konkurenca že nekaj časa ponuja elektrificirane pogonske sklope, so sedaj pri Fordu na to pot končno poslali tudi svoj najstarejši model, Fiesto, ki ob tem dobiva tudi nekoliko spremenjeno podobo.
Fiesta sedme generacije je namreč dobila posodobitev, ki se v največji meri kaže v povsem novem 'obrazu', zaznamovanem s še večjo masko hladilnika in pa jasnejšim pogledom žarometov. Ti bodo namreč odslej v vseh izvedbah svetili s pomočjo LED tehnologije – v dražjih izvedbah pa tudi kot LED matrični žarometi. Sicer pa so to bolj ali manj tudi vse karoserijske spremembe, ki jih je bila Fiesta deležna – izjemo nekoliko zatemnjenih zadnjih žarometov, novih platišč in pa karoserijskih barv. Mimogrede, trivratna različica ostaja v ponudbi.
Podobno 'skromne' so bile tudi spremembe v kabini, kjer bo tako v primerjavi s predhodnico največ razlik opaziti pri izvedbi ST. Ta je namreč med drugim prejela tudi nove športne sedeže. Sicer pa je bila tudi tukaj prenova nekoliko bolj tehnološke narave, vključujoč novo digitalizirano instrumentno ploščo premera 12,3 palcev. Sicer pa bo nova Fiesta lahko voznika opozarjala o lokalnih nevarnostih ter napačno smer vožnje.
Fiesta bo na voljo tako v klasičnih izvedbah, kot tudi izvedbah ST in Active z nekoliko dvignjeno karoserijo. Za več prestiža bo skrbel paket opreme Vignalle.
Kot rečeno je nova Fiesta doživela elektrifikacijo, ki pa še ni zelo obsežna, saj bo na voljo le kot blagi hibrid z 48-voltno tehnologijo. S tovrstno tehnologijo bosta na voljo dva litrska motorja in sicer z močjo 125 in 155 'konjev' (92 in 114 kilovatov), pri čemer bosta po podatkih domačega zastopnika oba na voljo s šeststopenjskim ročnim, šibkejši pa tudi s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Blagi hibrid naj bi pri mestni vožnji po zaslugi električnega generatorja porabil 10 odstotkov manj goriva. Motor v izvedbi ST bo ponujal enako moči kot doslej (147 kilovatov ali 200 'konjev'), hkrati pa bo ponujal nekaj več navora. Ponudba motorjev se bo sicer pričela z litrskim EcoBoost motorjem z močjo 100 'konjev' ali 74 kilovatov, kljub temu pa bo opremljen s šeststopenjskim ročnim menjalnikom
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj