Prenovljeni Ford Focus poleg izdatno spremenjenega videza prinaša tudi kopico tehnoloških in drugih novosti, izgublja pa nekatere dosedanje izvedbe.
Ford je z zadnjo generacijo svojega Focusa brez dvoma postavil stopničko višje, kar se je nenazadnje v Sloveniji obrestovalo tudi v obliki naziva Slovenski avto leta. Vseeno pa je čas naredil svoje, zato je tudi v Focusovem primeru (in to relativno hitro) nastopil čas za spremembe. No, bolje rečeno izboljšave, ki bodo v veliki meri opazne že na prvi pogled, saj se najprej navezujejo na sprednji del vozila.
Čeprav je Focus že v aktualni različici ponujal dnevne luči, ki so svetile v LED tehniki, so pri Fordu žaromete povsem preoblikovali. LED pas se tako razteza čez celoten rob žarometa. Povsem novi so na drugi strani tudi sprednji odbijač z masko hladilnika in pokrov motorja. Precej manj je bil na drugi strani spremenjen zadnji del vozila, kjer so novo grafiko dobile zgolj zadnje luči.
Zaslon v velikosti manjšega prenosnika
Podobno subtilne so bile tudi spremembe v notranjosti. No, ne ravno. Že res, da kabina vozila ostaja bolj ali manj nespremenjena, a mimo novega zaslona infzabavnega sistema je praktično nemogoče iti. S premerom 13,2 palca namreč velja za največjega v tem avtomobilskem segmentu, na njem pa bo deloval Fordov sistem Sync četrte generacije. Tega bo mogoče posodabljati tudi na daljavo. V nasprotju s trendi so se sicer pri Fordu odločili obdržati vmesnik klimatske naprave s 'pravimi' stikali.
V sklop tehnologije, ki jo je Focus prejel prvič sicer spada še nov aktivni sistem za nadzor mrtvega kota. Ta namreč ne opozarja le na morebitna vozila, ki se tam nahajajo, pač pa je sposoben, v kolikor vozilo vseeno skrene na njihovo pot, zavrteti volanski obroč v nasprotno smer. Omembe vredna je na drugi strani storitev Stolen Vehicles Services, ki lastniku vozila ponuja popolno podporo in pomoč klicnega centra pri iskanju ter sledenju odtujenega vozila.
Motorna paleta na prvi pogled ni doživela večjih sprememb, podroben pogled pa razkrije, da je prejela pomembno novost, saj je postala elektrificirana. Po zgledu Pume je namreč Focus dobil litrske trivaljne agregate, podprte z 48-voltnim električnim generatorjem, s čimer je Focusova motorna ponudba poslej tudi elektrificirana. Poraba naj bi tako znašala od 5,1 litra na 100 prevoženih kilometrov dalje.
Čeprav pri Fordu najverjetneje nikoli ne bodo več predstavili Focusa v izvedbi RS, pa različica ST še naprej ostaja v ponudbi. Ta bo še naprej opremljena z 2,3-litrskim bencinskim motorjem z močjo 280 'konjev' oziroma 208 kilovatov ter kot kombi oziroma petvratna kombilimuzina. Dizelska izvedba z oznako ST je na drugi strani odšla v pokoj. Prenovljeni ST tako prinaša nekaj manjših karoserijskih sprememb, nova platišča in pa nove sedeže, ki jih so jih razvili v lastnem oddelku Ford Performance. Ti so prejeli certifikat AGR, nastavljivi pa so v kar 14 smereh.