V Evropo prihaja nekoliko za ameriško različico, a bolj okolju prijazna, saj bo v vseh izvedbah opremljena z elektrificiranim pogonskim sklopom.
Honda Civic je vselej veljala za enega izmed tistih avtomobilov, ki je namenjen nekoliko bolj dinamičnim voznikom, še posebno v izvedbi Type-R. Vseeno pa se zdi, da se tudi to počasi spreminja. Honda v zadnjem obdobju vse bolj teži k čisti mobilnosti, na kar nakazujejo z enim električnim in še nekaj več elektrificiranimi modeli. Nenazadnje nameravajo elektrificirati prav vse modele, ki jih ponujajo v evropski paleti, to pa nameravajo storiti že do konca prihodnjega leta.
In naslednja v vrsti za vgradjo (vsaj) hibridnega pogonskega sklopa bo očitno nova Honda Civic, ki bo kmalu zapeljala na globalne trge. No, ne tako kmalu. Že 11. generacija verjetno najbolj prepoznavnega modela znamke, ki je doslej prepričal kar 27 milijonov kupcev bo namreč na prihod na trg nared šele jeseni prihodnje leto, kljub temu pa v teh dneh na splet curljajo prve fotografije prihajajočega vozila.
Novi Civic bo tako spet nekoliko bolj zadržan od predhodnika – pri Hondi smo že zadnjih nekaj let vajeni, da nekoliko bolj ekstravagantno oblikovani sledi konzervativna različica – ki se s pokončnim sprednjim delom celo nekoliko zgleduje po križancu HR-V. Po njem pa se bo zgledovala tudi pod motor, saj bodo na voljo zgolj priključno-hibridni sklopi, med katerimi bo najverjetneje tudi 1,5-litrski bencinski agregat s 131 'konji (95 kilovati) moči ter dvema elektromotorjema.
Roko na srce je Honda oziroma njen evropski oddelek s preostalimi informacijami precej skopa, zato pa je toliko več znanega o ameriški izvedbi, ki bo nenazadnje na voljo nekoliko prej, in za pogon katere bosta skrbela 1,5- in dvolitrski bencinski motor, a bo vsaj na pogled enaka evropski sestri. Tako je recimo znano, da bo v dolžino merila 4.549 milimetrov (dobrih pet centimetrov več kot doslej), ob bolj ali manj enaki širini pa bo za 20 milimetrov nižja. Medosna razdalja bo medtem večja za 3,5 centimetre.
Sicer pa bo novi Civic vsaj v ZDA predstavil kar nekaj, pri Hondi povsem novih asistenčnih oziroma varnostnih sistemov, med njimi nove čelne varnostne mehove, ki zaradi inovativne oblike dodatno zmanjšujejo možnosti poškodb glave, zaradi nove zasnove varnostne kletke pa bo še nekoliko težje prišlo do poškodb kabine. Šasija avtomobila je sicer 17 odstotkov bolj toga. V višjih paketih opreme bo na voljo digitalna armaturna plošča, zaslon infozabavnega sistema pa bo po diagonali meril med sedem in 10,2-palca
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"