Premiera: Honda HR-V - odslej le še kot kombinacija

Ob razkriti zunanji in notranji podobi pa zaenkrat še vedno ostaja skritih precej (tehničnih) podrobnosti.

Premiera: Honda HR-V - odslej le še kot kombinacija (foto: Honda) Honda
18. 2. 2021

Honda HR-V je vselej veljala za posebneža, predvsem z vidika oblikovanja. Oglato oblikovan križanec iz preloma tisočletja se je (tudi po zaslugi televizijske reklame, v kateri vozil preko napihnjenih blazin) zagotovo zapisal v spomin številnih posameznikov in še danes znajo tisti redki primerki, ki so preživeli pritegniti marsikateri pogled na cesti. To pa bi morda lahko uspelo tudi njenemu najnovejšemu nasledniku istim imenom, ki je danes uzrl luč sveta.

Po precej zaobljeni prejšnji generaciji namreč novinca, ki je sicer sedaj celo nekoliko bolj kupejevsko oblikovan, je namreč novi HR-V zaznamovan s številnimi ravnimi linijami, za kar skrbita tudi precej raven pokrov motorja in pa povsem pokončno postavljena maska hladilnika motorja, ki se konča nekje v višini kljuk za odpiranje vrat. Nekoliko bolj zaobljen je tako šele zadek avtomobila, precej prečiščena pa je tudi notranjost avtomobila.

1,5 ali dva litra?

Pri Hondi ob tem poudarjajo, da so v kabini z izbranimi materiali želeli ustvariti nekoliko bolj premijski občutek, hkrati pa zagotoviti dovolj prostora za udoben prevoz štirih posameznikov. Po zaslugi velikih steklenih površin in minimalistično oblikovani armaturni plošči naj bi imeli potniki v kabini še večji občutek zračnosti, žal pa pri Hondi zaenkrat še ne razkrivajo natančnih mer vozila, zaradi česar je težko oceniti ali in za koliko je novi HR-V večji od predhodnika.

Bolj malo znanega pa je pri novem HR-V znanega tudi o pogonski tehniki vozila. A nekaj je zagotovo: Honda HR-V je naslednji v vrsti vozil japonske znamke, ki bo opremljen le še s hibridnim pogonskim sklopom (zaradi česar v naslovu navajam, da gre za kombinacijo - električnega in bencinskega motorja), pri čemer se pojavlja vprašanje, ali bo na voljo enak sklop z 1,5-litrskim bencinskim motorjem kot gta poznamo iz  Jazza, ali pa z dvolitrskim bencinskim motorjem, kakršnega pri Hondi že ponujajo v modelu CR-V. Sicer pa so pri Hondi že začeli zbirati naročila za nova vozila, ki bodo prvim kupcem na voljo konec letošnjega leta.

Preberite še: