Zmogljivemu motorju pa je bila prilagojena tudi šasija, ki je občutno ojačana, podvozje, ter seveda - videz.
Dirkaški geni postajajo pri Hyundaiju vse bolj cenjeni. A če bi morda pomislili, da je njihov najpomembnejši športnik i30, pa za prepoznavnost same znamke verjetno še precej manj naredi njegov manjši brat, i20. Prav ta je namreč služil kot osnova reli dirkalnika, tudi tistega v seriji WRC. Znanje, ki so ga pridobili med dirkanjem v reliju na najvišji ravni pa so sedaj 'posodili' novi generaciji njegovega 'civilnega' brata, če mu tako sploh lahko rečemo – i20 N.
Kot smo že napovedovali je i20 N drugi polnopravni član družine N – vključujoč videz, podvozje in pogonsko tehniko. Pri tem je zvesto sledil večjemu bratu i30 in se brezkompromisno postavil konkurenci po robu. No, vsaj na papirju. 1,6-litrski turbobencinski štirivaljnik namreč ponuja 204 'konje' (150 kilovatov), kar je več kot katerikoli izmed konkurentov v B avtomobilskem segmentu. Da pa bi bilo vso to moč sploh mogoče nadzorovati, so mu pri Hyundaiju namenili trše in 10 milimetrov nižje vzmetenje ter prepoznavne zmogljivejše zavorne čeljusti rdeče barve ter s črko N na ćelni površini.
Kot je bilo razvidno že iz prvih uradnih fotografij avtomobila pa bo Paradižnikov rdečo, kot so jo poimenovali pri Hyundaiju obarvanih kopica dodatkov. Sem spadajo stranski pragovi, spodnji rob sprednjega ter zadnjega odbijača in pa stikalo na volanskem obroču ki bo skrbelo za vklop sistema za samodejno dodajanje vmesnega plina. Na zadku se avtomobila se bo sicer bohotilo še opazno strešno krilce ter difuzor s prepoznavno trikotno meglenko na spodnjem delu odbijača, kakršno ima tudi i30 N.
Ob precej spremenjeni zunanjosti je pričakovati, da je nekaj sprememb doživela tudi notranjost. Fotografij le-te je zaenkrat bolj malo, a bistvo je jasno: i20 N je dobil prilagojen volan z bližnjičnimi stikali za izbiro voznega programa (teh bo skupno pet, pri čemer pa bo eden namenjen individualnim prilagoditvam), školjkasto oblikovane sedeže, digitalne prikazovalnike in pa kopico aluminijastih dodatkov – tudi na stopalkah in na vrhu kratke ročice ročnega menjalnika.
Prav menjalnik je še ena izmed posebnosti i20 N. Ta bo namreč vsaj zaenkrat zgolj ročni (i30 N je samodejnega dobil šele pred kratkim), zaradi česar bo vloga voznika oziroma njegova sposobnost hitrega pretikanja še toliko bolj pomembna pri doseganju 100 kilometrov na uro v 6,7 sekundah. Pri tem bo zagotovo dobrodošel sistem proti zdrsavanju pogonskih koles. Števec za hitrost naj bi se na drugi strani ustavil šele pri hitrosti 230 kilometrov na uro.
Ker gre pri i20 N za športen avtomobil bo seveda bogat tudi nabor varnostnih elementov. Že v standardnem paketu bodo tako na primer na voljo sistem za preprečevanje naleta s funkcijo prepoznavanja pešcev, sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu, poleg tega pa bodo tud še aktivni radarski tempomat, sistem za nadzor prečnega prometa pri vzvratni vožnji in pa vzvratna kamera.
Koliko denarja bo potrebno odšteti za i20 N še ni znano, pričakovati pa je, da se bodo cene gibale okrog 20.000 evrskih tisočakov. Širom Evrope naj bi bil sicer na voljo spomladi prihodnje leto.